تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمودی: داوران جایگاه دوم در لیگ برتر را از ما گرفتند

حمودی: داوران جایگاه دوم در لیگ برتر را از ما گرفتندعلی حمودی بازیکن تیم پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با عملکرد داوری در بازی های تیم پیکان تهران در بازی های پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: می توانم با ارفاق تمام بگویم در 3 یا 4 بازی داوران بر علیه تیم پیکان داوری کردند و اشتباهات بسیاری را مرتکب شدند و 3 امتیاز بازی را در حالی که ما به راحتی می توانستیم آن را کسب کنیم از ما گرفتند .

او در ادامه گفت: اگر داوران به درستی عمل میکردند ما سه امتیاز 3 یا 4 بازی را گرفته بودیم و می توانستیم یکی از نمایندگان ایران برای حضور در دور بعد لیگ قهرمانان باشیم .برای مثال در بازی آخر داور بازی چند خطا و یک ضربه پنالتی را  برای تیم حریف گرفت و ما نتوانستیم در لیگ برتر فوتبال جایگاهی را که حقمان بود، کسب کنیم.در دیگر بازی ها نیز داور یا پنالتی برای ما نمی گرفت و یا خطا هایی را که می دید ،نادیده جلوه میداد. در ادامه باید بگویم در همه ی بازی ها اشتباهات داوری وجود دارد مانند دیدار  شب گذشته دو تیم  رئال مادرید و بارسلونا ،اما داوران باید تلاش کند تا این اشتباهات را به شدت کاهش داده و دیدار تیم ها با کمترین اشتباه داوری دنبال شود.کادر تیم ما نیز به قدری با احترام هستند که به این موضوعات هیچ اعتراضی نمی کنند و می گذارند خود داوران به اشتباهاتشان پی ببرند.

جلالی در سومین فصل حضورش در پیکان می تواند بسیار موفق باشد

حمودی اظهار کرد: در چند سالی که مجید جلالی در تیم پیکان حضور دارد توانسته است استخوان بندی بسیار خوبی را برای این تیم ایجاد کند و این تیم را از اوضاع نابسامان روزهای گذشته اش توانسته دور کند. جلالی توانسته پیکان را به یکی از تیم های مدعی دریافت سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کند و این موضوع بسیار خوشحال کننده است.به نظر من مدیریت تیم نیز فکر خوبی برای تمدید قرارداد با جلالی انجام داده است و این سرمربی می تواند در تیم پیکان نتایج خوبی را همانند فصل گذشته اش در لیگ برتر و سایر رقابت ها کسب کند.به طور کلی باید بگویم حضور جلالی سبب تمامی این تغییرات بوده است.

پیکان یکی از گزینه های حضورم در لیگ برتر است

حمودی بازیکن تیم پیکان گفت: برای حضورم در فصل آینده لیگ برتر فوتبال تصمیماتی گرفته ام و پیکان یکی از تیم هایی است که می خواهم در فصل بعد در آن حضور داشته باشم ولی تیم های دیگری را نیز زیر نظر گرفته ام تا در صورت تمدید نشدن قراردادم با تیم پیکان به آن تیم ها بپیوندم.

25 درصد قرادادمان باقی مانده است

مدافع تیم پیکان بیان کرد: هنوز 25 درصد از مبلغ قراردادم با تیم پیکان باقی مانده است  و این موضوع در سایر تیم های لیگ برتر نیز وجود دارد.در صورتی که با تیم پیکان برای فصل هجدهم لیگ برتر تمدید کنم این مبلغ به صورت ادامه دار پرداخت خواهد شد ولی در صورت تمدید نشدن قرارداد تمام مبلغ در همان زمان تسویه خواهد شد.

زمین تمرین در فصل گذشته تاثیر بسیار بدی بر شرایط تیم پیکان گذاشت

حمودی در رابطه با شرایط زمین تمرین تیم پیکان گفت:زمین تمرین ما در فصل گذشته شرایط بسیار بدی داشت و می دانیم که  زمین تمرین خوب کم است و یا  شرایطی بهتر از ما ندارد. همچنین تیم های بسیاری در تهران فعالیت  می کنند که این موضوع سبب کاهش تعداد زمین های تمرین در سطح شهر می شود.

انتهای پیام/

اظهارات حمودی در رابطه با شرایط تیم پیکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمودی: داوران جایگاه دوم در لیگ برتر را از ما گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..