تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خامس رودریگز: کلمبیا به نیمه نهایی جام جهانی روسیه صعود می کند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خامس رودریگز مهاجم کلمبیایی تیم بایرن مونیخ که در جام جهانی 2014 توانست عنوان آقای گلی رقابت ها را از آن خود کند امیدوار است کلمبیا تا مرحله نیمه نهایی پیش برود. او درباره پیش بینی اش از عملکرد کلمبیا در جام جهانی گفت: من علاقه دارم در جام جهانی به هم تیمی هایم کمک کنم تا این بار به مرحله نیمه نهایی و یا حتی فینال صعود کنیم. به نظر این اتفاق دور از دسترس نیست.

خامس همچنین در مورد احتمال رویارویی کلمبیا با تیم ملی آلمان گفت: چرا که نه؟ من از این اتفاق استقبال می‌کنم. البته هنوز زود است و ما راه طولانی پیش رو داریم و باید گام به گام پیش برویم.

تیم ملی کلمبیا در جام جهانی 2014 برزیل توانسته بود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

انتهای پیام/

کلمبیا به نیمه نهایی جام جهانی صعود می کند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خامس رودریگز: کلمبیا به نیمه نهایی جام جهانی روسیه صعود می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..