تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور فاجعه در جشن قهرمانی استقلال!

تیم استقلال تهران برای ششمین بار در تاریخ جام های حذفی توانست این جام را از آن خود کند. دوسالی است که هیئت فوتبال تصمیم گرفته فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود. امسال هم مانند پارسال شاهد بی نظمی های فراوانی در برگزاری این مراسم بودیم. کاریکاتور جشن قهرمانی استقلال را در ارتباط با همین موضوع در ادامه می بینید

کاریکاتور جشن قهرمانی استقلال

برگزاری پرحاشیه جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی، سوژه کارتون امروز خبر ورزشی شده است. کاریکاتور جشن قهرمانی استقلال را ببینید

کاریکاتور جشن قهرمانی استقلالکاریکاتور جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی

جزئیات بیشتر از فاجعه در جشن قهرمانی

پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی، ازدحام عجیبی در زمین ایجاد شد و هواداران به داخل زمین رفتند.

ورود پرتعداد تماشاگران!

درحالی که در طول بازی چند تماشاگر وارد زمین شدند و به سمت رحمتی رفتند، با سوت پایان بازی تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه شدند تا بازهم بی نظمی و هرج و مرج حرف اول جشن قهرمانی باشد و بار دیگر ثابت کند این ورزشگاه شرایط لازم برگزاری فینال را ندارد. ازدحام هواداران پس از جشن قهرمانی استقلال در جام حذفی، به حدی بود که کنترل از دست مأموران خارج شده بود. در این لحظه، یکسری از تماشاگران جام قهرمانی را از بازیکنان گرفتند و پا به فرار گذاشتند. در این لحظه، لیدرهای استقلال موفق به گرفتن جام شده و توانستند آن را به داخل رختکن ببرند.

اعتراض اسکوچیچ به داور

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه پس از پایان سوت بازی به وسط زمین رفت و به زرگر داور این دیدار به خاطر قضاوتی که داشت اعتراض کرد. اسکوچیچ اعتقاد داشت که داور باید در چند صحنه برای تیمش پنالتی می گرفته است.

بازار داغ سلفی بگیران!

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی افراد متفرقه زیادی وارد زمین شدند تا با بازیکنان دو تیم عکس سلفی بگیرند. حتی برخی مسئولان کنار زمین هم اقدام به گرفتن عکس کردند تا بی نظمی به اوج خود برسد. برخی تماشاگران حتی به بازیکنان اجازه رفتن به رختکن را نمی دادند.

حضور وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال

غیبت تاج و حضور وزیر ورزش

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که برای حضور در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا راهی امارات شده است در جشن قهرمانی استقلال غایب بود. به جای او محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون کنار سلطانی فر وزیر ورزش و برخی مسئولان خرمشهر حضور داشت.

پادوانی روی پیراهن قهرمانان

بازیکنان تیم فوتبال استقلال درحالی روی سکوی قهرمانی حاضر شدند که روی پیراهن آنها تصویر لئوناردو پادوانی مدافع مصدوم این تیم حک شده بود. پادوانی در یکی از دیدارهای استقلال دچار مصدومیت از ناحیه سر شد.

پیشکسوتان فقید استقلال روی پیراهن رحمتی

سیدمهدی رحمتی دروازه بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال درحالی روی سکو آمد که پیراهن خود را مزین به تصویر چهار پیشکسوت فقید استقلال کرده بود. ناصرحجازی، رضا احمدی، غلامحسین مظلومی و منصور پورحیدری روی پیراهن رحمتی بودند.

حضور یک نماینده مجلس روی سکو و ناراحتی مسئولان

یکی از نمایندگان مجلس خوزستان به سرعت خود را به سکوی قهرمانی رساند تا در جشن آبی پوشان شریک باشد که این مسئله باعث شد بهاروند از این موضوع بسیار ناراحت شود. سیدرضا افتخاری هم که از آمدن این نماینده مجلس ناراحت بود به شدت اعتراض کرد و به جای اینکه در سکوی قهرمانی باشد بر روی نیمکت ذخیره ها نشست. البته بعد از پایان رفتن نماینده مجلس شرایط به حالت عادی برگشت. هواداران زیادی به سمت شفر رفتند که این موضوع به شدت باعث ناراحتی سرمربی آلمانی آبی‌پوشان شد. شفر با ناراحتی به اطرافیانش گفت که چرا هیچ هماهنگی صورت نگرفته است تا مردم به داخل زمین نیایند. سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال هم از برگزاری جشن و شلوغی آن ناراحت بود. مدال تعدادی از بازیکنان دزدیده شد و آنها به دنبال مدال قهرمانی‌شان بودند.

حواشی جشن قهرمانی استقلالکاریکاتور جشن قهرمانی استقلالکاریکاتور جشن قهرمانی استقلال در خرمشهر

ستاره های استقلال را دو پسر نگه داشتند!

سکوی قهرمانی استقلال که همان سکویی بود که چند روز پیش پرسپولیس روی آن رفته بود. فقط بنرهای قرمز روی آن کنده شده بود و به جایش بنر آبی نصب شده بود. البته چند بنر قرمز باقی مانده بود. نکته جالب تر اینکه بخشی از سکو که شامل لوگوی باشگاه استقلال و دو ستاره روی آن بود را دو نوجوان از پشت با دست نگه داشته بودند!

رحمتی جام قهرمانی را بالای سر برد

پس از آنکه تمامی بازیکنان استقلال روی سکو رفتند و مدال خود را از وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند، سیدمهدی رحمتی به عنوان کاپیتان روی سکو رفت و جام قهرمانی را بالای سر برد. این هفتمین قهرمانی استقلال در جام حذفی بود.

بی نظمی به اوج خود رسید

س از مراسم اهدا جام بی نظمی در ورزشگاه به اوج خود رسید و بسیاری از تماشاگرانی که روی سکوها حضور داشتند وارد زمین شدند تا در جشن قهرمانی شرکت کنند. بازیکنان هم که قصد داشتند دور افتخار بزنند از این بی نظمی کلافه شدند و ترجیح دادند راهی رختکن شوند.

هواداران صنعت نفت آبادان بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «صنعت نفت را استقلال حذف نکرد، صنعت نفت را فغانی حذف کرد».
گوینده ورزشگاه از هوادارانی که در زمین حضور داشتند، درخواست کرد که زمین را ترک کنند.

در بین دو نیمه یکی از تماشاگران استقلالی در اثر پرتاب سنگ هواداران خونه‌به‌خونه از ناحیه چشم مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
همه بازیکنان در حالی روی سکوی قهرمانی حاضر شدند که پرچمی روی دوش داشتند و شماره پیراهن آنها روی پرچم‌شان بود. سیدحسین حسینی پرچم تیم استقلال را هم در دست داشت. روی پیراهن همه اعضای تیم، تصویر پادوانی حک شده بود.

جشن قهرمانی استقلال در خرمشهرکاریکاتور جشن قهرمانی استقلالکاریکاتور جشن قهرمانی استقلال تیم محبوب

پس از گذشت چند دقیقه از آغاز مراسم اهدای مدال، محمدرضا ساکت از روی
سکوی قهرمانی پایین آمد و حیدر بهاروند جایگزین او شد. افتخاری،
مدیرعامل باشگاه استقلال هم به اهداکنندگان مدال اضافه شد.

سرور جپاروف با پرچم کشور ازبکستان، بویان با پرچم مقدونیه و مامه تیام با پرچم سنگال روی سکو حاضر شدند.
تیام که در اوایل بازی فینال مصدوم شد، در حالی روی سکو آمد که شرایط نامطلوبی داشت و دو نفر به او کمک می‌کردند.
وینفرد شفر، سرمربی و ستوده، پزشک استقلال با پرچم استقلال که روی آن پرچم آلمان حک شده بود، مدال گرفتند.

سیدمهدی رحمتی در حالی که با دو پسر خود روی سکو آمده بود، مدال قهرمانی را دریافت کرد.
سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با شفر خوش‌وبش کرد.

برگزاری جشن قهرمانی استقلال

پس از اهدای جام، افراد متفرقه زیادی وارد مراسم شدند. برخی از این افراد
می‌خواستند با شفر سلفی بگیرند که او عصبانی شد و به رختکن رفت.
تماشاگرانی که به زمین هجوم آورده بودند، تمام پرچم‌هایی را که روی دوش بازیکنان بود، بردند.

پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال با بی‌نظمی‌های زیاد، بازیکنان این تیم
مجبور شدند از رختکن فرار کنند. عبداللهی به فتاحی گفت که مقابل رختکن را
خلوت کند تا بازیکنان بتوانند به راحتی از ورزشگاه خارج شوند. در نهایت اعضای
تیم استقلال مجبور شدند از محل دیگری از رختکن خارج شوند.

پس از اینکه بازیکنان استقلال سوار اتوبوس شدند، هواداران استقلال مقابل
اتوبوس آبی‌پوشان جمع شدند. این تماشاگران که استقلالی‌ها را «بی‌معرفت»
خواندند، انتظار داشتند که شاگردان شفر در جمع این هواداران حاضر شوند
و با تماشاگران عکس بگیرند.

همچنین پس از خودداری سید مهدی رحمتی از عکس گرفتن با تماشاگران آبی‌ها،
هواداران استقلال اقدام به تشویق سید حسین حسینی کردند و شعار
«حسینی حسینی، عقاب آسیایی» سر دادند!

خبرآنلاین و آی اسپورت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور فاجعه در جشن قهرمانی استقلال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..