تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها برتری آماری الجزیره برابر پرسپولیس

به گزارش شما نیوز ، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب با برگزاری دو بازی در منطقه غرب، وارد مرحله یک هشتم نهایی میشود. در دومین بازی امشب تیم فوتبال پرسپولیس ایران در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی میهمان الجزیره امارات خواهد بود.

پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه C به دور حذفی آسیا راه پیدا کرد و الجزیره هم با کسب عنوان دومی در گروه A پشت سر الاهلی عربستان راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

با مرور آمارهای مربوط به دور گروهی رقابت ها، مشخص است که برتری در اکثر زمینه ها با تیم پرسپولیس است؛ مثل عملکرد دفاعی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این زمینه با ثبت 5 کلین شیت رکورددار هستند و تنها 3 گل در مجموع بازی های گروهی دریافت کردند.

اما تنها جایی که می توان تیم اماراتی را بالاتر از پرسپولیس دید، نقطه مقابل همین آمار یعنی تعداد گل های زده است. پرسپولیس که توانست در جنگ مقابل السد قطر عنوان سرگروهی را از آن خود کند، در مرحله گذشته تنها 8 گل به ثمر رساند و با توجه به صدرنشینی اش، خیلی تیم گلزنی نشان نداد.

3 گل به نسف قارشی، 3 گل به الوصل و 2 گل به السد مجموعه گلهای سرخپوشان در مرحله گروهی بود. در سمت مقابل الجزیره امارات با وجود اینکه به عنوان تیم دوم و به سختی راهی مرحله حذفی شد، گلهای بیشتری نسبت به پرسپولیس زد و در خط حمله آمار اندکی بهتر از نماینده ایران را به جا گذاشت. شاگردان تن کاته، در مقابل تیم های الاهلی عربستان، الغرافه قطر و تراکتورسازی ایران به ترتیب 2، 6 و یک گل به ثمر رساندند تا با 9 گل زده از گروه خود صعود کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها برتری آماری الجزیره برابر پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..