تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




كلاهبردارى اينترنتى با ترفند فروش خودرو ارزان قيمت

كلاهبردارى اينترنتى با ترفند فروش خودرو ارزان قيمتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ جواد جهانشيرى در تشريح اين خبر گفت: در پى شكايت فردى مبنى بر کلاهبردارى اينترنتى از وى در قالب خريد اينترنتى از طريق يك آگهى در فضاى سايبر، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.

وى افزود: در تحقيقات اوليه شاكى اظهار داشت مدتى قبل براى خريد اتومبيلى به سايت ديوار مراجعه و با ديدن آگهى فروش خودروى زير قيمت شگفت زده شده و براى اينكه اين معامله شيرين را از دست ندهد بلافاصله با فروشنده آن تماس گرفته و بنا به پيشنهاد وى مبلغ 40ميليون ريال بيعانه به حساب فروشنده واريز و به محض واريز پول، ‌فروشنده ارتباط خود با مشترى قطع و تلفن خود را از دسترس خارج كرده و آگهى خودرو را نيز از سايت ديوار حذف نموده است.

رئيس پليس فتا استان خراسان رضوى ادامه داد: با انجام تحقيقات تخصصى و اقدامات فنى توسط کارشناسان پليس فتا، متهم اين پرونده كه ساكن يكى از شهرستان‌هاى شمالى كشور بود شناسايى و دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامى با اشاره به اعتراف متهم 31 ساله به نام علي-ب به انجام كلاهبردارى اينترنتى در قالب درج آگهى جعلى خاطر نشان كرد: با توجه به رقم‌هاى متفاوتى كه متهم از بيعانه‌هاى آگهى جعلى دريافت مى‌كرده مجموع كلاهبردارى‌هاى وى طى مدت9 ماهه گذشته كه مشغول انجام اين اقدام كلاهبردارانه بوده در دست بررسى مى‌باشد.

سرهنگ جهانشيرى در پايان از شهروندان در خواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه آگهى فروش در بستر اينترنت و سايت‌هاى پر طرفدار واسطه گر اينترنتى، هرگونه پرداخت پول را پس از رويت كالا يا خدمات انجام داده و تا حد امكان خريد خود را به صورت حقيقى و فيزيكى انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «كلاهبردارى اينترنتى با ترفند فروش خودرو ارزان قيمت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..