تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Color by Number – Poly Art v2.8

جدیدترین بازی پازل هنری به سبک گرافیک چندضلعی را به صورت رایگان بر روی دستگاه اندرویدی خود تجربه نمایید! لمس کنید تا آثار هنری خیره‌کننده را کامل کنید!

از بازی‌های به‌درد نخور رنگ‌آمیزی پیکسلی خسته شده‌اید؟ این بازی جدید را با نقاشی‌های شگفت‌انگیز امتحان کنید!

Color by Number – Poly Art در میان کودکان و بزرگسالان محبوب می‌‌باشد! این جدیدترین بازی سبک رنگ‌آمیزی با اعداد است که بهترین روش برای از بین بردن استرس را به شما ارائه می‌کند.

برای انچام این بازی کافیست قطعات چندضلعی را بکشید و آن‌ها را در مکان صحیح قرار دهید، مکان هدف را به وسیله عدد و یا طرح کلی شناسایی کنید، بازی را مانند یک پازل انجام دهید.

ویژگی‌ها :

رنگ‌آمیزی آسان به وسیله اعداد

پازل‌های سرگرم‌کننده را حل نمایید

از ساختن گرافیک چندضلعی که استرس را رفع می‌کنند لذت ببرید

به صورت رایگان با صدها تصویر بازی کنید

شاهکارهای خود را با دوستان خود در فیسبوک، اینستاگرام و… به اشتراک بگذارید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Color by Number – Poly Art v2.8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..