تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Top Droid Call Recorder Pro 1.9 – برنامه ضبط خودکار و با کیفیت تماس اندروید

دانلود امروز 3+

آخرین آپدیت دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

1

نسخه 1.9

دوست داشتن 0

Top Droid Call Recorder Pro v1.9- اپلیکیشن ضبط خودکار و با کیفیت تماس اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 3.99 دلار تقدیم شما عزیزان
عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران

در زمان کنونی که هر کسی به فکر سود و منفعتش hsj و به راحتی حرف های گذشته خود را انکار می کند ضبط مکالمات و تماس ها یکی از بهترین ابزار های موجود است که به لطف اسمارت فون ها به آن دسترسی داریم و می توانیم نیاز های خود را در زمینه ضبط مکالمات برطرف نماییم. Top Droid Call Recorder Pro عنوان یک اپلیکیشن پر امکانات برای ضبط خودکار و با کیفیت تماس های ورودی و خروجی مخصوص دستگاه ها اندروید می باشد که توسط Best App – Top Droid Team توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه امکانات موجود در این ابزار هوشمند به کاربرانش اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه محدودیتی و به صورت کاملا خودکار تمامی تماس های ورودی و خروجی را ضبط کنند تا در هر زمان و مکانی به تمامی ان ها دسترسی های لازم را داشته باشید. همان طور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم قابلیت های این اپ بسیار گسترده است که در قالب متن های کوتاه گنجانده نمی شود و ما تنها به دو مورد از ان ها اشاره می کنیم ؛ اولین گزینه پر طرفدار موجود در کال ریکوردر امکان افزودن یادداشت ها به مکالمات ضبط شده است که باعث می شود بسیاری از جزئیات را فراموش نکنید و دومین قابلیت مورد توجه کاربران تنظیم منبع صداست که هر کسی می تواند ان را بنا بر نیاز هایش تغییر دهد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Top Droid Call Recorder Pro اندروید :

ضبط خودکار تمامی تماس های ورودی و خروجی کیفیت بالای صدا های ضبط شده اجرای مکالمات ضبط شده با جزئیات کامل امکان افزودن یادداشت ها به تمامی فایل های ذخیره شده اجرای نرم افزار در پس زمینه دستگاه پشتیبانی از فرمت های ضبط مختلف توانایی تنظیم منبع ضبط صدا ایجاد لیست سفید از مخاطبین خود قرار دادن رمز عبور بر روی تمامی صدا های ضبط شده به اشتراک گذاری مکالمات خود به وسیله ایمیل و یا ذخیره در سرور های ابری

اپلیکیشن Top Droid Call Recorder Pro با تکیه بر مجموعه امکاناتی خاص و منحصر به فرد توانسته است با قیمت 3.99 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از سرور های پر سرعت سایت فارسروید در ایران دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v1.9:

* برطرف سازی مشکلات برنامه .

Top Droid Call Recorder Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Top Droid Call Recorder Pro 1.9 – برنامه ضبط خودکار و با کیفیت تماس اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..