تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از بارداری منقطع، درست است؟

یک پژوهش در سال ۱۳۸۱ روی ۳۷۹ زن متاهل آملی که از ۱۵ تا ۴۵ سال سن داشتند، دلایلی را درباره عدم گرایش زنان ایرانی نسبت به استفاده از روش های مطمئن و توصیه شدۀ پیشگیری از بارداری، ارائه کرده است.

مهم ترین این دلایل عبارتند از:
. ترس بی مورد از عوارض جانبی روش های مطمئن پیشگیری – ۲۸%

. مخالفت شوهر با روش های مطمئن پیشگیری – ۲۸%

. ممنوعیت پزشکی – ۹%

. شیردهی – ۹%

. بی تفاوتی نسبت به حامله شدن و عدم تمایل به پیشگیری – ۸%

این درحالیست که اولاً روش های مطمئن پیشگیری از بارداری(مثل استفاده از کاندوم) عوارض جانبی ندارند؛ ثانیاً شیردهی به هیچ وجه نمی تواند مانع بارداری شود و فقط احتمال وقوع آن را کاهش می دهد.

همچنین روش پیشگیری منقطع، غیرقابل اعتمادترین روش پیشگیری از بارداری بوده و علاوه بر خطر انتقال انواع عفونت ها بین زوجین، مهم ترین عامل بارداری های ناخواسته نیز محسوب می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از بارداری منقطع، درست است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..