تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت برنامه عروسکی «سرحال» با فرهنگ اصیل و بومی کشور/ برنامه‌ای که فقط مختص کودکان نیست

تهیه کننده مجموعه عروسکی«سرحال» با اشاره به روند ساخت این سریال گفت: هدف از ساخت «سرحال» ترویج و اشاعه فرهنگ ایرانی اصیل است.

به گزارش سینماخبررضا کاوه تهیه کننده مجموعه عروسکی «سرحال» درخصوص روند تولید این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تا امروز تقریبا حدود 15 قسمت از مجموعه پخش شده و نسبت به کارهای دیگر، توانسته بازخورد خوبی را از مخاطبان خود بگیرد، اما باز جا دارد بیشتر دیده شود تا تولید آن جلو برود. هم اکنون 60 درصد از تولید انجام شده و فقط 40 درصد از تولید آن باقی مانده و هرچه تولید آن به روزهای پایانی نزدیک شود، جذابتر هم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساخت مجموعه عروسکی «سرحال» به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش است، بیان کرد: من بیش از 15 سال است که کار عروسکی می کنم و همیشه به دنبال ساخت کارهای متفاوت بودم تا اینکه به پیشنهاد وزارت بهداشت و در راستای تبیین شعار سبک صحیح زندگی و خود مراقبتی تولید این مجموعه را در دست گرفتیم.

کاوه افزود: برای تولید مجموعه (سرحال) با وزارت بهداشت به سرفصل های مشترک رسیدیم و سعی کردیم با ایجاد تفاوت در طراحی عروسک ها، به چهره های رئال بیشتری در ساخت عروسک ها برسیم.

تهیه کننده مجموعه عروسکی «سرحال» با اشاره به پخش این مجموعه از شبکه نسیم، گفت: بحث و قصه های «سرحال» صرفا در حوزه کودک نیست و بقیه سنین هم با او ارتباط برقرار می کنند. در واقع یک مجموعه عروسکی فقط برای کودکان نیست و ما درنظر گرفتیم تا پخش این مجموعه را از شبکه نسیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: با وجود پیشنهاد وزارت بهداشت، یا نظر مدیران شبکه نسیم شاید این تداوم در تولید مجموعه وجود داشته باشد، البته با پخش 15 قسمت نمی شود تصمیم نهایی گرفت و باید تا ادامه پخش صبر کنیم.

این تهیه کننده عنوان کرد: مجموعه عروسکی «سرحال» در 100 قسمت، 30 دقیقه ای در ایام ماه مبارک رمضان نیز روی آنتن می رود، البته شب های قدر به مناسب شهادت امام علی (ع) پخش نخواهیم داشت.

کاوه با اشاره به ترویج فرهنگ ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی، اظهار کرد: اصل هدف ما از همان ابتدا اشاعه فرهنگ ایرانی و بومی خودمان بود، متاسفانه بچه های امروز به دلیل کم‌کاری یا سهل‌انگاری من، همکاران و خانواده هایشان از مجموعه های خودمان دور شدند. البته ساخت عروسک ها به تکنیک ساخت آنها و امکانات مربوط می شود. هدف ما تولید عروسک هایی با اصالت و فرهنگ خودمان است، که خوشبختانه تا امروز مردم توانستند با مجموعه و عروسک های ما همزادپنداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت برنامه عروسکی «سرحال» با فرهنگ اصیل و بومی کشور/ برنامه‌ای که فقط مختص کودکان نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..