تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان تخیلی رژیم صهیونیستی مجری بی‌بی‌سی را هم قانع نکرد

داستان‌سرایی اخیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات مخفیانه موساد در تهران در مصاحبه سفیر این رژیم با بی‌بی‌سی نیز ماهیت غیرواقعی خود را نشان داد.

    به گزارش صدخبرداستان‌سرایی اخیر رژیم صهیونیستی درباره عملیات مخفیانه موساد در تهران و سرقت اسناد ادعایی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران حتی مجری شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی را نیز قانع نکرد.

داستان تخیلی رژیم صهیونیستی مجری بی‌بی‌سی را هم قانع نکرد

مجری بی‌بی‌سی که شبنه شب برای شفاف‌سازی ادعای اخیر رژیم صهیونیستی درباره دستیابی سازمان جاسوسی موساد به اسناد محرمانه‌ برنامه هسته‌ای ایران، مصاحبه‌ای را با «مارک رِگِو» سفیر این رژیم در انگلیس ترتیب داده بود، هر چقدر در این مصاحبه برای دریافت پاسخ سوالات خود پافشاری کرد، نتیجه‌ای به دست نیاورد.

«مارک رگو» در این مصاحبه با تکرار آنچه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نمایش تلویزیونی هفته گذشته خود به زبان آورد، مدعی شد که اسرائیل "نیم تُن" سند (!) درباره برنامه هسته‌ای ایران به دست آورده است اما هر بار که مجری بی‌بی‌سی از او پرسید، اسرائیل چگونه به اسنادی که ادعا می‌کند دست یافته است، تنها به گفتن این عبارت اکتفا کرد که نمی‌تواند وارد جزئیات شود.

مجری بی‌بی‌سی که از پاسخ پرسش اول خود ناامید شده بود در ادامه مصاحبه از او پرسید: «آیا این یک اقدام خصمانه نیست که تعدادی از نیروهای خود را به ایران بفرستید تا مدارک حساسی را بدزدند و با خود بیاورند و بعد هم با افتخار اعلام کنید که چنین کاری کرده‌اید؟» اما سفیر رژیم صهیونیستی در حالیکه مقامات این رژیم تا پیش از این صراحتا اعلام کرده بودند که موساد این اسناد را راساً طی یک عملیات مخفیانه در تهران به دست آورده است، در پاسخ به این سوال با تکذیب اظهارات اولیه خود گفت: «من آنچه را که شما می‌گویید نگفتم. من فقط گفتم اسرائیل به این اسناد دست پیدا کرده است.»

مجری بی‌بی‌سی سپس پرسید «منظور شما این است که اسرائیل عواملش را به داخل ایران نفرستاد و هیچ کس از موساد به داخل ایران نرفت؟» و سفیر رژیم صهیونیستی مجددا با کلی‌گویی پاسخ داد: «آنچه که من گفتم این است که اسرائیل به این مدارک دست پیدا کرده است.»

این در حالیست که دوشنبه هفته گذشته نتانیاهو در حین نمایش اسناد ادعایی مربوط به برنامه هسته‌ای ایران در تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که این اسناد را عوامل موساد از داخل ایران به دست آورده‌اند.

علاوه بر این، ساعاتی پس از نمایش تبلیغاتی نتانیاهو، یک مقام اطلاعاتی ناشناس رژیم صهیونیستی نیز در مصاحبه با نیویورک‌تایمز (اینجا) با تعریف داستانی که بیشتر به فیلم‌های جیمز باندی شباهت داشت، مدعی شد که ماموران موساد پس از شناسایی محل نگهداری اسناد محرمانه برنامه هسته‌ای ایران یک شب وارد ساختمان مربوطه در جنوب تهران شده و پس از سرقت حدود ۵۰۰ کیلوگرم سند همان شب مجددا به اسرائیل بازگشتند؛ با این تفاوت که او مدعی شد موساد مکان نگهداری به اصطلاح اسناد مخفی برنامه هسته‌ای ایران را در سال ۲۰۱۶ کشف کرد در حالیکه نتانیاهو یک شب قبل از آن، در اظهاراتی متناقض ادعا کرد این مکان در سال ۲۰۱۷ شناسایی شده است!

با توجه به اظهارات متناقض این مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و اظهاراتی که سفیر این رژیم شنبه شب در مصاحبه با بی‌بی‌سی به زبان آورد، به نظر می‌رسد هر چه زمان بیشتری از طرح این ادعا می‌گذرد، غیرواقعی بودن آن آشکارتر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان تخیلی رژیم صهیونیستی مجری بی‌بی‌سی را هم قانع نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..