تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریست‌های سوری یکدیگر را تهدید کردند

شماری از اعضای ستاد گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه در سوریه گروه زیرمجموعه خود را تهدید به ترور کردند.

به گزارش ایرنا، اعضای این ستاد تروریستی یکشنبه شب با انتشار پیام ویدیوئی به گروه های لشکرالمعتصم، تیپ الحمزه، فوج المصطفی، لشکر الفتح، الجبهه الشامیه، تیپ سلطان مراد، حرکه أحرار الشام، أحرارالشرقیه، تیپ سمرقند، جیش الاحفاد، گروه سلطان محمد فاتح والفرقه الشمالیه 24 ساعت مهلت دادند تا رفتار خود را با غیرنظامیان اصلاح کنند.

اعضای ستاد ارتش آزاد اعلام کردند، در صورتی این گروه ها خود را اصلاح نکنند افراد آن ها یکی پس از دیگری ترور خواهند شد.

شهروندان ساکنان شهر الباب در استان حلب سوریه چند روزی است که در واکنش به بدرفتاری گروه تروریستی ارتش آزاد اعتصاب کرده اند.

اعتراض های ساکنان الباب روز گذشته با واکنش و تیراندازی نظامیان ترکیه روبرو شد و چند زخمی برجای گذاشت.
شهر الباب در استان حلب سوریه در کنترل تروریست های مورد حمایت ترکیه است.

ساکنان برخی از روستاهای عفرین در شمال غرب حلب نیز روز یکشنبه علیه گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه تظاهرات کردند.

این تظاهرات از روستای 'کوران' در شمال شهرک جندیرس در جنوب غرب عفرین آغاز شد.

ساکنان این روستا پس از کتک خوردن یک جوان به دست عناصر گروه تروریستی ارتش آزاد با برپایی تظاهراتی خواستار خروج تروریست ها از روستای خود شدند.

منابع محلی اعلام کردند که این تروریست ها علاوه بر ایجاد خوف و هراس، به مردم اهانت و اموال آن ها را به زور مصادره می کنند.

هفته گذشته نیز تظاهرات مشابهی در شهر عفرین به خاطر بدرفتاری تروریست های ارتش آزاد مورد حمایت ترکیه برگزار شد و شهروندان خواستار خروج تروریست ها از عفرین شدند.

ارتش ترکیه و تروریست های مورد حمایت آن (ارتش آزاد) ماه گذشته بر شهر عفرین در شمال غرب استان حلب سوریه مسلط شدند.

دولت سوریه با اشغالگر خواندن دولت ترکیه در انجام عملیات نظامی در منطقه عفرین و سایر مناطق شمال این کشور خواستار خروج نیروهای آنکارا از خاک خود شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریست‌های سوری یکدیگر را تهدید کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..