تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم آموزش حقایقی در مورد آکنه

فیلم آموزش The truth about Acne Beauty restoration journey در مورد حقایق جالبی در رابطه با آکنه می باشد که زیبایی جوانان را به خطر می اندازد و همواره افراد به دنبال راه درمانی برای این منظور هستند. شما کاربران می توانید با این دوره همراه شده و آکنه پوست خود را با روش های مختلف مورد درمان قرار دهید. تردید در مصرف برخی از داروها می تواند وجب پشیمانی شده و شما نیز باید بتوانید عوارض جانبی آنها را بشناسید.

با دانلود این دوره می توانید برای سوالات خود پاسخی پیدا کرده و از نحوه تشکیل آکنه اطلاعات موثقی را داشته باشید. اطلاعات علمی زیادی در این راستا ارائه می شود و شما نیز می توانید از بهترین راهکارهای علمی برای از بین بردن آکنه ها استفاده کنید.

عنوان دوره: The truth about Acne Beauty restoration journey

مدت زمان: ۱ ساعت

مدرس: Laith Snowbar

فرمت تصویری: h264, 1280×720

فرمت صوتی: AAC, 48000 Hz, 2 Ch

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: ندارد

کاور-The-truth-about-Acne-Beauty-restoration-journey

دوره های آموزشی:

معرفی آکنه سفر آکنه علل خاصه آکنه گزینه های درمانی آکنه حقیقت هایی درباره آکنه

اسکرین-شات-The-truth-about-Acne-Beauty-restoration-journey

info

Description
Have you ever wondered what is acne ? and why it’s formed ?

Have you ever worried about the effects of your diet and lifestyle on your skin acne ?

Have you ever been prescribed a medication for your skin acne but hesitated taking it because you heard about it’s side effects ?

If you answered yes to any of these questions this course is what you need .

Join me in a journey to establish why, how, and when acne is formed and treated creating a sold base of scientific-proved information away from myth and shallow missense.

Important note : All the scientific material presented in this course is the result of extensive exhausting long hours of illustration and simplification of Acne chapters and choosing the best quality images from the “Bibles” of dermatology textbooks in the world (Bolongnia Dermatology 3rd edition, Andrews Diseases of the Skin 12th edition, Lookingbill and Mark Principles of Dermatology 5th edition) as well as Medscape website .
Courses:
Introduction to Acne
The journey of Acne
Other “flavors” of Acne : specific causes of Acne
Treatment choices for Acne
The truth about Acne Summary

اطلاعات فایل حجم فایل: 197 مگابایت تاریخ انتشار: December 2017 منبع: Udemy قیمت: 19.99 دلار رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم آموزش حقایقی در مورد آکنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..