تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازهم کودک آزاری/ سرنوشت غم‌بار هدی 5 ماهه

به گزارش شما نیوز ، اینبار کودک آزاری مربوط است به نوزاد 5 ماهه ای که پدر و مادرش هر دو مصرف کننده شیشه و در جنوب تهران در خانه‌ای قدیم زندگی می ‌کنند.
خانواده‌ای که سال‌ها اعتیاد دارند و شرایط زندگی آنها به خاطر مصرف اعتیاد و خرید مواد اسفبار است. پدر و مادر معتادی که با سنگدلی نوزاد 5 ماه خود را مورد آزار و اذیت قرار داده اند.


النار زارعی مددکار موسسه خیریه مهر آفرین در خصوص آزار و اذیت هدی 5 ماهه بیان می‌کند: طی مراجعه مددکار به منزل مددجو جهت ارائه خدمات هفتگی، با آثار زخم روی بازوان نوزاد 5 ماهه مواجه شدیم.
وی تصریح می‌کند: زخم های ایجاد شده به حالت گازگرفتگی با دندان ایجاد شده بود این کودک دچار بیماری مادرزادی نیز هست و با توجه به عدم مراقبت صحیح دچار عفونت ریه شده و به سختی نفس می کشد .


مددکار موسسه خیریه مهرآفرین ادامه می‌دهد: طی هفته اخیر هدی چندین بار دچار تشنج شده بود و با توجه به این شرایط تصمیم گرفتیم نوزاد را به بیمارستان منتقل کنیم و تحت درمان قرار دهیم و در ادامه این کودک آزاری از سوی پزشک تایید شد.
زارعی با بیان اینکه پدر و مادر نوزاد بارها اقدام به گاز گرفتن بازوی هدی کرده اند، می‌گوید: با توجه به اینکه پدر و مادر نوازد هردو اعتیاد به محرک و مخدر دارند و از نظر روحی و روانی در وضعیت مساعدی قرار ندارند .هم چنین فاقد اوراق هویت نیز می باشند ،به هیچ عنوان مصلحت نمی باشد نزد خانواده کودک آزار برگردد . .


روی بدن مادر هدی آثار خودزنی و خودکشی نمایان است در حالی بازوهای هدی آثار گاز گرفتگی توسط پدر و مادر دارد که وی شرایط خوبی را ندارد وهم اکنون در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است.


وی به دلیل عفونت شدید بستری شده و تلاش می شود پس از ترخیص با حکم قضایی به بهزیستی سپرده شود. هدی می توانست این مسیر درد ناک را طی نکند تنها فقط و فقط اگر کادر بیمارستانی که هدی در آن متولد شده بود به دستورالعملی که دو سال پیش وزارت بهداشت و درمان در این خصوص صادر کرد عمل می کردند . در بندی از این دستورالعمل آمده است از سپردن نوزادان به مادرانی که اوراق هویت ندارند پرهیز شود. مسئولانه تر عمل کنیم.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازهم کودک آزاری/ سرنوشت غم‌بار هدی 5 ماهه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..