تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مرگبار صاعقه با زن میانسال روستایی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: برخورد صاعقه باعث مرگ زن 37 ساله روستایی شد.

به گزارش شما نیوز ، «اصغر جعفری» با اشاره به این که 12 اردیبهشت‌ماه فردی بر اثر صاعقه‌زدگی فوت کرد، گفت: این حادثه روز چهارشنبه حوالی ساعت 17 در روستای سیاه‌خانه از توابع بخش انگوران در 30 کیلومتری شهر دندی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه با نخستین تماس با مرکز اورژانس دندی، نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند و اقدام به انجام اقدامات پیش بیمارستانی کردند اما به علت شدت آسیب زیاد وارد شده به این فرد بلافاصله از برخورد صاعقه فوت شده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: فرد فوت شده، زن 37 ساله‌ای بوده است که جسدش به درمانگاه دندی انتقال یافت تا پزشک درمانگاه نسبت به اعلام فوت قطعی بیمار اقدام کند.

وی افزود: صاعقه‌زدگی ورود جریان بسیار قوی برق یا الکتریسیته ساکن به بدن در زمان بسیار کوتاه است که گاهاً می‌تواند موجب مرگ افراد شود، از همین رو رعایت نکات ایمنی در زمان برخورد صاعقه با زمین از مواردی است که باید مورد توجه افراد قرار گیرد.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مرگبار صاعقه با زن میانسال روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..