تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمینه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد دانش بنیان فراهم شده است

سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان بجستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛دکتر ستاری در ابتدای ورود به بجستان با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند و سپس در جلسه شورای اداری شهرستان که باحضور جمع کثیری از معتمدین، مسئولین، اعضای شورا‌های اسلامی در محل سالن یاقوت بجستان برگزار شد شرکت نمودند.


معاون رئیس جمهور در این جلسه با اذعان به سیاست‌های دولت در شکل گیری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان گفت: خوشبختانه از ابتدای سال ۹۲ توانستیم بیش از ۳۴۰۰ شرکت دانش بنیان راه اندازی کنیم که توانسته امروز برای صد‌ها نفر اشتغال ایجاد نماید.

ستاری  افزود: امروزه و در شرایط فعلی اتکا به سرمایه‌های مادی و منابع دولتی کارساز نیست و آنچه رمز موفقیت است شناسایی سرمایه‌ها و ظرفیت‌های انسانی و بهره مندی هرچه بیشتر از آنهاست .

 زمینه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد دانش بنیان فراهم شده است

ستاریعصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بجستان اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به حوزه اقتصاد دانش بنیان توجه زیادی صورت گرفته و در حال حاضر، اقتصاد دانش‌بنیان بخش جدایی‌ناپذیری از اقتصاد ایران محسوب می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور علمی بیان کرد: تا قبل از سال ۹۲، چیزی به عنوان اقتصاد دانش بنیان در کشور وجود نداشت، اما اینک در این حوزه شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم.

ستاری ادامه داد: همچنین با حمایت‌های دولتی فرصت و ظرفیت مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد دانش بنیان ایجاد شده و ما نیز از طرح‌های علمی و فناورانه در این حوزه حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی توانمندی مناسبی برای فعالیت در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان دارند افزود: باید زمینه مناسبی برای فعالیت نخبگان در شهرستان‌ها فراهم شود؛ همچنین باید آسیب شناسی مناسبی صورت بگیرد تا علت مهاجرت نخبگان شهرستانی به ویژه نخبگان بجستانی مشخص شود و همچنین علت عدم تمایل سرمایه گذاران بجستانی نیز واکاوی شود.

ستاری اظهار داشت: توقع و سطح زندگی مردم ارتقا یافته و دیگر تنها با پول نفت نمی‌توان کشور را اداره کرد، به همین دلیل سهم بودجه نفتی در بودجه دولت کاهش یافته است.

انتهای پیام//ا.س

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمینه فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد دانش بنیان فراهم شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..