تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه باید تلاش کنیم تا امنیت اقتصادی در کنار سلامت اقتصادی برقرار شود

همه باید تلاش کنیم تا امنیت اقتصادی در کنار سلامت اقتصادی برقرار شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حجه الاسلام والمسلمین سید محمود علوی مقدم در سخنرانی خود در جمع مردم قوچان در مسجد جامع امام خمینی (ره) گف: وحدت وقتی باشد کار مردم پیش میرود و اگر خدای ناکرده اختلاف باشد کمر مردم می‌شکند.
وی با اشاره به اینکه وحدت و برادری باعث عمران، آبادانی و پیشرفت کار‌ها میشود افزود: همه ما خدمت گذاران یک ملتی هستیم و سربازان یک فرمانده می‌باشیم.

وزیر اطلاعات گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام ولایت با محوریت، ولی فقیه جمهموری اسلامی ایران مقام معظم رهبری است.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی مقدم با بیان اینکه فرزندان یک خانواده، سربازان و فرمانده وقتی باهم متحد باشند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند کنند گفت: امروز پیوند مردم با ولایت پیوند با خدمتگزارن در دولت مایع برکات‌هایی شده که این امنیت در کشور مدیون آن‌ها هستیم.


وی تصریح کرد: باید رشته مودت، محبت، مهربانی و لطف و عطوفت در بین خدمتگزاران مردم در این کشور برقرار شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مردم قوچان چه از فارس زبان‌ها، کرد‌ها و ترک همه و همه مسلمان و شیعیان اهل بیت هستند اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی ایران این برکات را از فیض مفاهیم و فرهنگ اسلامی داریم و اگر همه با هم باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند کنند.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی مقدم با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال حمایت از کالا‌های ایرانی دانست و گفت:: وظیفه دولت اینکه از تولید کنندگان حمایت کنند، چون تولید کنندگان نیاز به نقدینگی دارند و موجبات آن‌ها را فراهم خواهد کرد تا واحد‌های تولیدی که دچار مشکل شدند کمکی شود و مشکلات آن‌ها برطرف شود

وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار مردم در وزارت اطلاعات بودم افزود: صد‌ها و بیش از هزار واحدی که دچار وقفه و تعطیلی شده بودند با کمک و حمایت دولت و واگذاری وام تسهیلات توسط بانک‌ها الحمدالله مجدد شروع به کار کردند و دولت با تمام وجود تلاش میکند واحد‌هایی که کارشان متوقف شده است دوباره راه اندازی و فعال شوند.

وزیر اطلاعات گفت: سعی کنیم با راه اندازی دوباره واحد‌ها شاهد رونق و تولید در کالا‌های ایرانی باشیم و مصرف کنندگان هم از کالای ایرانی نیز حمایت کنند.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی مقدم با اشاره به اینکه تا زمانی کالای ایرانی وجود دارد مطلقا دنبال کالای غیر ایرانی برویم گفت: متاسفانه بخش قابل توجهی از کالا‌ها از طریق غیر قانونی به صورت قاچاق وارد می‌شود و مبارزه تنها دولت با قاچاق جواب نمی‌دهد و باید مبارزه با قاچاق و کالا‌های غیر قانونی توسط همه مردم انجام شود.

وی در ادامه به بیان اینکه اقتصاد بدون همکاری جمعی شکوفا نمی‌شود تصریح کرد: همانطوری که امنیت در کشور با همکاری جمعی حکم فرما شده است و کشور‌هایی که در اطراف ما هستند از نا امنیتی رنج میبرند و در کشور‌های عراق و سوریه مختصری امنیت برقرار شده است با کمک جمهوری اسلامی ایران بوده است و اگر ایران همکاری و مساعدت با این دو کشور نکرده بود امروز وضعیتی دیگری داشتند.

وزیر اطلاعات با بیان این که دینداری، عقوبیت و بندگی در جامعه درخشش بیشتری داشته باشد افزود؛ باید اقتصاد را در جامعه شکوفا کنیم تا امنیت پایدار شود.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی مقدمبا تاکید به این موضوع که همه باید دست به دست هم بدهیم و از فعالان اقتصادی و از سرمایه گذاران در امر سرمایه گذاری حمایت کنیم اذعان داشت: امنیت را برای کار اقتصادی برقرار کنیم که بتوانیم با این کار نیروی‌های داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در ایران اسلامی ورود پیدا کنند.

حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی مقدم گفت: همه باید تلاش کنیم تا امنیت اقتصادی در کنار سلامت اقتصادی برقرار کنیم و مقابله با فساد اقتصادی و مشکلات اقتصادی به گونه‌ای که امنیت اقتصادی به سرمایه گذاری آسیب زده نشود.

انتهای پیام//ح.خ

سفر وزیر اطلاعات به شهرستان قوچان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه باید تلاش کنیم تا امنیت اقتصادی در کنار سلامت اقتصادی برقرار شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..