تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین پرواز شب خواب هواپیمای امبرایر در فرودگاه گرگان

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  رامین آذری مدیرکل فرودگاه‎های گلستان گفت: با توجه به درخواست مردم استان در برقرای پرواز‌های شب خواب با هماهنگی‌های انجام شده، این پرواز در فرودگاه گرگان برنامه ریزی و انجام شد.

وی ادامه داد: فرودگاه گرگان پایگاه شب خواب پرواز هواپیمای امبرایر شرکت هواپیمایی پویا شد که این هواپیما ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در فرودگاه گرگان نشست و ۱۰ و ۳۰ دقیقه برخاست.

رامین آذری افزود: این شرکت هواپیمایی در طول هفته ۱۸ پرواز در این فرودگاه انجام می‌دهد که انتظار می‌روداز خردادماه پرواز‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/م

اولین پرواز شب خواب هواپیمای امبرایر در فرودگاه گرگان افتتاح شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین پرواز شب خواب هواپیمای امبرایر در فرودگاه گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..