تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۸.۵ میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به مراکز نیکوکاری

ساعت: 15:35 منتشر شده در مورخ: 1397/02/16 شناسه خبر: 1359864

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خبر داد؛

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: اردبیلی‌های خیر بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۹۶ به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند که کمک‌های آنها نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۵، حدود ۸۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری اردبیل با اشاره به اینکه خیران اردبیلی بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته به مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: تمامی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در اسرع وقت بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند جامعه توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در سال گذشته نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۵، حدود ۸۲ درصد رشد داشته است، افزود: مراکز نیکوکاری با هدف تقویت حس نوعدوستی و ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه دایر شده‌اند که افزایش کمک‌های مردمی به این مراکز بیانگر نهادینه شدن آن در بین خیران است.

توحیدی با اشاره به اینکه خیران بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به اطعام و سبد غذایی نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری کمک کرده‌اند، بیان کرد: مراکز نیکوکاری با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف سفره‌‌های احسان و سبدهای غذایی را در همان محله‌ها برپا کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه خیران ۵۰۰ میلیون تومان در قالب «طرح کوثر» به جهیزیه نوعروسان نیازمند کمک کرده‌اند، گفت: «طرح کوثر» به منظور تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان مستمند اجرا می‌شود تا آنها بتوانند بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر راهی خانه بخت شوند.

وی با اعلام اینکه ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل راه‌اندازی شده‌اند، بیان کرد: مراکز نیکوکاری پیوند دهنده‌ فقرا با اغنیا هستند تا از این طریق مشکلات پیش روی اقشار بی‌بضاعت با شتاب بیشتری رفع شود.

وی با بیان اینکه   افزود: خیران با پرداخت کمک‌های خود به مراکز نیکوکاری می‌توانند شتاب بیشتری به رفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر بدهند.

توحیدی با اشاره به اینکه نیازها و مشکلات خانوار بی‌بضاعت در هر محله توسط مراکز نیکوکاری شناسایی شده است که این امر روند رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان را تسریع می‌کند، اعلام کرد: خیران می‌توانند نحوه هزینه‌کرد کمک‌های خود را توسط مراکز نیکوکاری به طور دقیق رصد کنند که این امر اعتماد عمومی و شفاف‌سازی عملکرد این مراکز را در بر خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به صورت کاملا مستقل عمل می‌کنند، گفت: فعالیت‌های مراکز نیکوکاری با محوریت مردم و معتمدان محله صورت می‌گیرد که خیران با حسن اعتماد خود به این مراکز تلاش می‌کنند گرهی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر بگشایند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری همیار و همکار کمیته امداد در رسیدگی به امور فقرا هستند، بیان کرد: خیران در هر محله و منطقه با ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به مراکز نیکوکاری، در رفع محرومیت نیازمندان محل و منطقه خودشان مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۸.۵ میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به مراکز نیکوکاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..