تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین فروشگاه مواد غذایی در راهبند ساری دچار حریق شد

ساعت: 10:16 منتشر شده در مورخ: 1397/02/16 شناسه خبر: 1359750

فروشگاه بزرگ مواد غذایی در منطقه راهبند ساری از ساعت 3 صبح امروز دچار حریق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، برای دومین‌بار در ماه‌های اخیر است که آتش‌سوزی در فروشگاه مواد غذایی در ساری خبرساز می‌شود.

در هفته‌های گذشته انبار بزرگ فروشگاه بزرگ مواد غذایی در کمربندی شمالی ساری دچار حریق شد و آتش‌سوزی اوایل صبح رخ داد.

صبح امروز فروشگاه بزرگ میرشجاعی ساری در منطقه راهبند ساری بنا به دلایل نامعلومی دچار حریق شد و در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

شدت آتش‌سوزی به حدی بود که رئیس آتش‌نشانی ساری همه نیروهای آتش‌نشانی شهر را به همراه 100 نفر از پرسنل در منطقه گردهم بیاورد تا نسبت به اطفا حریق اقدام کند.

کلانتری خودش هم در محل آتش‌سوزی حضور یافت تا از نزدیک در جریان امور قرار گیرد، در حال حاضر ترافیک سنگین در منطقه راهبند ساری حاکم است.

بنا به گفته رئیس آتش‌نشانی ساری عملیات اطفا حریق تا دو ساعت دیگر ادامه دارد.

علت آتش‌سوزی باید پس از تایید کارشناسان اعلام شود.

فروشگاه بزرگ میرشجاعی با اینکه در منطقه راهبند ساری قرار داشت ولی مشتریان از اقصی نقاط شهر ساری داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین فروشگاه مواد غذایی در راهبند ساری دچار حریق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..