تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار موزیک پلیر Pi Music Player – اندروید

دانلود نرم افزار موزیک پلیر Pi Music Player یک نرم افزار برای پخش موزیک می باشد که توسط استودیو برنامه نویسی ۱۰۰Pi Labs به صورت رایگان منتشر شده است این نرم افزار با بیش از هزاران  بار دانلود توانست امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت کند.دانلود نرم افزار موزیک پلیر Pi Music Player یک موزیک پلیر حرفه ای و رایگان با پرداخت درون برنامه ای برای اندروید می باشد .

یکی از مهمترین ویژگی هایی که می تواند یک پلیر را در میان کاربران معتبر سازد پشتیبانی آن از باند های مختلف اکولایزر می باشد، زیرا طیف وسیعی از افراد را با سلیقه های مختلف تحت پوشش قرار داده و قدرت انتخاب بالا را در اختیار آن ها قرار می دهد. این پلیر هوشمند بیش از ۵ باند اکولایزر را همراه با ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای سبک های مختلف موسیقی درون خود جای داده است که هر کسی با هر سلیقه ای بتواند در محیطی گرافیکی فایل های صوتی خود را به اجرا بگذارد.

علاوه بر این دانلود نرم افزار موزیک پلیر Pi Music Player دارای یک مکانیزم  برای ساخت رینگتون است به گونه ای که اگر به قسمتی خاص از فایل های موسیقی خود علاقه دارید خواهید توانست آن قسمت را به راحتی برش داده و در قالب یک فایل mp3 برای آلارم دستگاه اندرویدی خود انتخاب کنید. اگر شما بدنبال یک موزیک پلیر حرفه ای و رایگان می باشید بدون شکدانلود نرم افزار موزیک پلیر Pi Music Player نظرتان را جلب میکند.شما بری اجرا این برنامه به اندروید ۵٫۰ و بالاتر نیاز دارید .شما هم اکنون می توانید برای دانلود این برنامه به ادامه مطلب بروید.

Pi-Music-Player

 https://img5.downloadha.com/AliGh/IMG/Pi-Music-Player-01.jpg https://img5.downloadha.com/AliGh/IMG/Pi-Music-Player-02.jpg

info

Pi Music Player is a stunning Music Player, beautifully crafted with Material Design in mind and packed with some extraordinary powerful features. It is one of the Best Music Players which can fulfill all your Musical needs.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار موزیک پلیر Pi Music Player – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..