تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازى دفتر هدایت روابط علمى ایران و سوئیس در علوم پزشکى تهران

راه اندازى دفتر هدایت روابط علمى ایران و سوئیس در علوم پزشکى تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسين نکوفر مدير روابط بين الملل علوم پزشکى تهران در حاشيه ديدار هيئت رئيسه دانشگاه با وزير علوم سوئيس و هيئت همراه که امروز در ستاد مرکزى اين دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحاليم که ديپلماسى علمى همزمان با فعاليت هاى ديپلماتيک پيش مى رود.

علوم پزشکى تهران؛ پيشروترين دانشگاه کشور در ديپلماسى خارجى

وى ادامه داد: علوم پزشکى تهران پيشروترين دانشگاه کشور در ديپلماسى خارجى است و در همين راستا تا امروز ميزبان وزيرعلوم سوئيس و ١٧ نفر هيئت همراه متشکل از روساى دانشگاه ها هستيم.

نکوفر از راه اندازى دفتر هدايت روابط علمى ايران و سوئيس در علوم پزشکى تهران خبر داد و افزود: امروز اين دفتر در دانشگاه راه اندازى مى شود که راه اندازى اين دفتر به اعضاى هيئت علمى کمک مى کند تا به سهولت با دانشگاه هاى سوئيس ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازى دفتر هدایت روابط علمى ایران و سوئیس در علوم پزشکى تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..