تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات مهم انتخاب لباس عروس سایز بزرگ (عکس)

نکات مهم انتخاب لباس عروس سایز بزرگ

خانمهای تپل و چاق برای اینکه زیباتر بنظر برسند باید نکات زیادی را در انتخاب و دوخت لباس عروس سایز بزرگ خود رعایت کنند . در این مطلب از ایران ناز نکات مهم برای انتخاب بهترین لباس عروس برای خانم های تپل و چاق را گردآوری کرده ایم.

نکات انتخاب لباس عروس سایز بزرگ

لباس عروس تنها لباسی است که هر دختری فقط یک بار در زندگی اش میپوشد به همین دلیل باید لباسی که انتخاب میکنید از همه نظر عالی باشد مثلا مدل لباس, سایز لباس, مدل یقه, جنس, کوتاهی و بلندی آن مناسب باشد. اگر با توجه به وزن و فرم اندام تان باید لباس عروس سایز بزرگ انتخاب کنید در این مطلب از نمناک تمام نکات مهم در این باره را ملاحظه کنید تا بتوانید لباسی زیبا و مناسب اندام تان انتخاب کنید

انتخاب لباس عروس برای همه سخت است اما انتخاب لباس عروس برای خانم های چاق و درشت هیکل سخت تر است زیرا بیشتر لباس عروس ها مخصوص افراد لاغر هستند, خانم های چاق باید به نکات بیشتری دقت کنند تا لباس عروسی انتخاب کنند که اندامشان را زیباتر نشان دهد, به هیچ وجه لباس عروس خیلی تنگ انتخاب نکنید.

نکات مهم انتخاب لباس عروس سایز بزرگ (عکس)

جنس لباس عروس سایز بزرگ

سیلک
شیفون
ابریشم
گیپور
پلی استر
تور
ساتن
ارگانزا

یقه لباس عروس سایز بزرگ

یقه لباس عروس های سایز بزرگ نباید خیلی باز یا خیلی بسته باشد بهترین مدل یقه برای خانم های چاق یقه های دلبری است که امسال هم مد و پرطرفدار است.

نکته:لباس عروس های دنباله دار برای خانم های درشت اندام مناسب نیستند زیرا میتوانند اندام آن ها را درشت تر نشان دهند.

نکات مهم انتخاب لباس عروس سایز بزرگ (عکس)

آستین لباس عروس سایز بزرگ

لباس عروس ها امروزه بیشتر آستین دار هستند, خانم های چاق هم به دلیل داشتن بازوهای بزرگ بهتر است لباس عروس آستین دار انتخاب کنند. حواستان باشد اگر آستین لباس عروس تان تنگ باشد شما به هیچ وجه در آن راحت نخواهید بود و نمیتوانید دست هایتان را راحت تکان دهید.

نکته:برای خرید یا اجاره لباس عروس عجله نکنید و سر فرصت با رعایت تمام نکاتی که گفته شد دست به انتخاب بزنید.

نکات مهم انتخاب لباس عروس سایز بزرگ (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات مهم انتخاب لباس عروس سایز بزرگ (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..