تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد ۱۸۰ میلیارد تومانی توسعه دهندگان کافه بازار تا پایان سال ۱۳۹۶

کافه بازار گزارشی با عنوان وضعیت صنعت برنامه‌های موبایل برای سال ۱۳۹۶ منتشر کرده که در آن آماری از وضعیت برنامه‌های موبایل و کاربران این صنعت طی سال ۹۶ ارائه کرده است.

کافه‌بازار گزارشی از وضعیت صنعت برنامه‌های موبایل در سال ۹۶ منتشر کرده که وضعیت این صنعت را از نظر آماری طی سال گذشته‌ی شمسی مرور می‌کند. بر این اساس تا پایان سال ۱۳۹۶، برنامه‌ی کافه بازار بیش از ۳۶ میلیون بار توسط کاربران روی گوشی‌های هوشمند نصب شده‌اند. همچنین باید به ۲۹ میلیون حساب کاربری اشاره کرد که توسط افرادی که کافه‌بازار را مورد استفاده قرار می‌دهند، در این برنامه ایجاد شده است. همچنین باید به ۵.۳ میلیون نفر کاربر فعال روزانه اشاره کرد.

از مجموع ۲۹ میلیون حساب کاربری ایجاد شده در کافه بازار، ۸ میلیون کاربر اقدام به خرید کرده‌اند که این خرید شامل خرید درون برنامه‌های یا خرید اپلیکیشن‌های به فروش رفته در این پلتفرم را شامل می‌شود. برای ۸ میلیون کاربری که در کافه بازار خرید کرده‌اند، در مجموع ۱۴.۵ میلیون تراکنش ثبت شده است که ۵۴ درصد مربوط به فروش درون برنامه‌ای، ۲۹ درصد فروش اپلیکیشن و ۱۷ درصد تراکنش‌ها مربوط به اپلیکیشن‌هایی بوده که هم فروش و هم درون برنامه‌ای بوده‌اند. در مورد اپلیکیشن‌های ایرانی، بازی‌ها با رشد ۹۴ درصدی از نظر مبلغ تراکنش‌ها و برنامه‌ها ۶۴ درصد در مقایسه با سال پیش از آن رشد داشته‌اند. ضمنا افزایش تعداد تراکنش‌ها برای بازی و برنامه‌ها نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۸ درصد افزایش پیدا کرده است. از دیگر آمارهای ارائه شده توسط کافه بازار، رسیدن درآمد توسعه‌دهندگان از محل تولید اپلیکیشن به رقم ۱۸۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۶ است.

بر اساس گزارش کافه بازار، این پلتفرم تا پایان سال ۱۳۹۶ میزبان بیش از ۱۵۱ هزار برنامه و بازی بوده است. کافه بازار در مجموع موفق شده تا ۳۱ هزار نفر را به‌صورت مستقیم و القایی در فرآیند توسعه و عرضه‌ی اپلیکیشن‌های مستقیم درگیر کرده و به نوعی شغل ایجاد کند.

یکی از موارد جالب ارائه شده توسط کافه بازار در مورد اپلیکیشن‌های آنی است. کافه بازار در سال ۱۳۹۶ امکان توسعه و انتشار برنامه‌های آنی را ایجاد کرد. با استفاده از این برنامه‌ها کاربران می‌توانند اپلیکیشنی را که ساختار متفاوتی دارد، بدون نیاز به نصب روی گوشی‌هوشمند اجرا کنند. متوسط اجرا یا نصب هفتگی برنامه‌های آنی به گزارش کافه بازار ۱۰ برابر بیشتر از دانلود برنامه‌های عادی است که نشان از سهولت استفاده برای این اپلیکیشن‌ها دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد ۱۸۰ میلیارد تومانی توسعه دهندگان کافه بازار تا پایان سال ۱۳۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..