تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد بالاتر از انتظارات گوپرو طی زمستان ۲۰۱۸

گوپرو گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را منتشر کرده که براساس آن گوپرو موفق شده تا فراتر از انتظارات عمل کند.

گوپرو گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی را منتشر کرده که براساس آن فراتر از پیش‌بینی‌ها، عمل کرده است. هرچند این کمپانی در زمستان ۲۰۱۸ باز هم ضررده بوده، اما میزان ضرر گزارش شده کمتر از پیش‌بینی اولیه صورت گرفته است. دلیل اصلی اینکه گوپرو ضرردهی پایین از انتظارات را گزارش کرده، کنترل هزینه‌های بازاریابی این کمپانی است.

گوپرو در زمستان سال جاری تولید و فروش پهپاد‌های کارما را کنار گذاشته که بخشی از ضرردهی این کمپانی را جبران کرده است. همچنین باید به تمرکز بیشتر روی فروش و بازاریابی محصولاتی نظیر HERO5 و HERO6 اشاره کرد. گوپرو با برگزاری کمپین‌های مختلف خرید و تعویض کالا، کاربران بیشتری را به سمت پهپاد‌های جدید و بعضا ارزان قیمت خود کشیده است. برایان مک‌جی، مدیر مالی گوپرو در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

ما شاهد افزایش تقاضا برای دوربین‌های HERO6 Black و HERO5 Black بودیم که تقریبا بیش از ۶۰ درصد از محصولات تولیدی ما را تشکیل می‌دهند. افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی بازاریابی نیز باعث شده تا فروش بالا رفته و در نتیجه درآمدزایی بیشتر شود.

هرچند گوپرو کمپین‌های بازاریابی مختلفی را برگزار کرده، اما هزینه‌های عملیاتی این کمپانی بیش از ۲۴ درصد کاهش یافته و به ۱۱۹.۷ میلیون دلار رسیده است. گوپرو پیش‌بینی کرده که در سه ماهه‌ی سال جاری درآمدی ۲۶۰ تا ۲۸۰ میلیون دلاری را کسب خواهد کرد که بالاتر از پیش‌بینی درآمد ۲۳۹.۶۹ میلیون دلاری کارشناسان است.

مقاله‌های مرتبط:

ضرر خالص ثبت شده توسط گوپرو نزدیک به ۷۶.۳ میلیون دلار گزارش شده که در مقایسه با ۱۱۱.۲ میلیون دلار سال پیش کاهش ملموسی نشان می‌دهد. درآمد کسب شده توسط این کمپانی نیز ۷.۴ درصد کاهش یافته و به ۲۰۲.۳۵ میلیون دلار رسیده است، حال آنکه همین درآمد نیز در مقایسه با پیش‌بینی کارشناسان، ۱۸۴.۲ میلیون دلار بالاتر بوده است.

گوپرو طی ماه‌های اخیر در پی همکاری با برند‌ها و کمپانی‌های بزرگ بود، حال آنکه شماری از اخبار نیز نشان از مذاککرات این کمپانی برای فروش داشتند. البته این امر تا به امروز محقق نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد بالاتر از انتظارات گوپرو طی زمستان ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..