تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله تروریست‌ها به یک بیمارستان برای ربودن پرستار+فیلم

حمله تروریست‌ها به یک بیمارستان برای ربودن پرستار+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،دوربین مداربسته بیمارستان " الحكمة" در شهر" الباب" شرق حلب لحظه ورود چند تروریست از "فرقه الحمزة" را ثبت کرد که در آن یکی از پرسنل را کتک می‌زنند. طبق اظهارات شاهدان آنان پس از تهدید کارکنان یکی از پرستاران را نیز با خود می‌برند که این صحنه در فیلم ثبت نشده است.

گفتنی است فرقه الحمزه در کنترل گروه سپر فرات که تحت حمایت ترکیه بوده به فعالیت‌های تروریستی می‌پردازند ،همچنین گزارش شده که غیر از  حمله به " الحكمة"، تروریست‌ها با برنامه‌ای غافلگیرانه به همین شکل، پرستار دیگری را از بیمارستان السلام نیز ربوده‌اند.

گفته می‌شود که اعضای فرقه الحمزه در عملیات عفرین علیه کردهای سوریه نیز حضور داشته‌اند. در ادامه لحظاتی از این حمله مسلحانه را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

آخرین اقدام تروریست‌ها قبل خروج از دوما چه بود؟ +فیلم

هر کدام از زندان‌های مخوف جیش‌الاسلام مخصوص کدام افراد بود؟+تصاویر

انتهای پیام/

لحظه حمله تروریست ها به یک بیمارستان به قصد ربودن پرستار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله تروریست‌ها به یک بیمارستان برای ربودن پرستار+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..