تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین مداربسته، دست پرستار آدم‌کش را رو کرد + فیلم

دوربین مدار بسته دست پرستار آدم کش را رو کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک پرستار برزیلی که قصد داشت چهار نوزاد تازه متولد شده را در یکی از بیمارستان های این کشور  به قتل برساند به دام افتاد. " سیمونه آنجوس دوز سانتوس " 41 ساله با هدف کشتن این چهار نوزاد، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان اقدام به کشیدن کاتترهای وریدی آنها کرده بود. این اتفاق در یک بیمارستان خصوصی در منطقه "پادره میگوئل " ریودوژانیرو برزیل رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده سیمونه در حالی که مشغول قدم زدن در کنار نوزادان در بخش اطفال زودرس است دیده می شود. در این ویدئو مشاهده می شود او شیئی را از دستگاه نگهداری کودکان جدا کرده و به همکار خود می دهد. خوشبختانه لحظاتی بعد یک پرستار دیگر از راه می رسد و متوجه می شود که کاتتر وریدی نوزادان کشیده شده است. این ویدئو روز چهارشنبه  در بیمارستان " ریل دئور" در ریودوژانیرو تهیه شده است.

پس از این حادثه این پرستار جانی در خانه اش در منطقه سانتا کروز توسط پلیس برزیل دستگیر شد. او اکنون از کار اخراج شده است. هنوز انگیزه این زن از انجام این اقدام وحشتناک مشخص نشده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس برزیل در خصوص این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اقدام وحشتناک پرستار جانی در بیمارستان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین مداربسته، دست پرستار آدم‌کش را رو کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..