تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام وحشتناک پسر نوجوان پس از جر و بحث با پدرش +فیلم

اقدام وحشتناک پسر نوجوان پس از جر و بحث با پدرش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از وظایف بسیار حیاتی و مهم والدین تربیت و پرورش کودکان است که این امر مستلزم ارتباط صحیح و هوشمندانه با فرزند است. متاسفانه برخی والدین بجای استفاده از تکنیک ها و روش های درست برای ارتباط با فرزندان خود، به جر و بحث و دعوا متوسل می شوند که گاه نتایجی معکوس و وحشتناک به همراه دارد. تجربه ای که به تازگی یک پدر چینی از سر گذراند.

این مرد اهل منطقه "جیانگ کو" پس از جر و بحث با پسر 12 ساله اش در خصوص خوابیدن زیاد حادثه ای وحشتناک را تجربه کرد. پسر نوجوان او پس از درگیری لفظی با پدرش با بالارفتن از پنجره خود را به لبه طبقه پنجم آپارتمان رساند و روی  لبه پنجره اقدام به خوابیدن کرد. در ویدئویی که منتشر شده است پسر نوجوان را در حالی که روی لبه پنجم پنجره به خواب رفته نشان می دهد. مرد چینی که نگران جان فرزندش بود بلافاصله از ماموران آتشنشانی کمک خواست. سرانجام ماموران آتشنشانی با استفاده از یک نردبان توانستند این پسر نوجوان لجوج را از طبقه پنج به پایین منتقل کنند.

گفتنی است؛ این اتفاق روز چهارشنبه و در استان گوایژو چین رخ داد.

انتهای پیام/

خوابیدن پسر نوجوان در لبه پنجره طبقه پنجم آپارتمان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام وحشتناک پسر نوجوان پس از جر و بحث با پدرش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..