تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از قرص جلوگیری، نابارور می کند؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من دو ماه است که سزارین کردم. آیا این واقعیت دارد که استفاده از قرص جلوگیری ممکن است مانع بارداری شود؟ آیا مصرف قرص تخمدان رو تنبل می کند؟ برای من که تخمدان کوچک دارم چه روشی مناسب است؟

پاسخ دکتر طاهره افتخار، متخصص زنان و زایمان:
دوست عزیز اگر فکر می کنید که قرص جلوگیری از بارداری شما را نازا می کند باید بگویم که باور شما کاملا اشتباه است و نباید نگران این موضوع باشید. حتی مصرف این قرص ها باعث تنبلی تخمدان هم نمی شود چرا که تنبلی تخمدان علت دیگری دارد که با باور شما مرتبط نیست. روش جلوگیری از بارداری به اندازه تخمدان شما ارتباطی ندارد بلکه به عملکرد آن بستگی دارد. در صورتی که قاعدگی شما منظم باشد، تخمدان شما هم وضعیت متناسبی دارد. مصرف دراز مدت قرص های جلوگیری از بارداری باعث نازایی در شما نمی شود اما ممکن است که منجر به تاخیر موقت عادت ماهانه شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از قرص جلوگیری، نابارور می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..