تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرولاکتین بالا برای بارداری، مشکل ساز است؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 22 سال دارم و کودکی ندارم . آزمایش چکاپ دادم و فقط پرولاکتینم 30.7 بود. اما حتی از سینه هام ترشح ندارم. به نظر شما این میزان پرولاکتین ممکن است باعث ناباروری شود؟

پاسخ دکتر طاهره افتخار، متخصص زنان و زایمان:
دوست گرامی این میزان از پرولاکتین شما طبیعی و نرمال است. بهتر است که نگران نباشید. اما ضروری است که به پزشک مراجعه کنید تا میزان اسپرم شما و تنظیم بودن یا نبودن تخمک گذاری در شما چک شود. بعضی موارد نیاز به درمان ندارند و با گذشت زمان مشکل آنها برطرف می شوند که در این صورت استفاده از لباس هایی که مانع تحریک نوک سینه ها شود توصیه می شود. اما افرادی که پرولاکتین بالایی دارند،‌ باید از نظر هورمون ها به خصوص تیروئید بررسی شوند چون کم کاری تیروئید و استفاده از داروهای آرام بخش می تواند منجر به بالا رفتن پرولاکتین شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرولاکتین بالا برای بارداری، مشکل ساز است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..