تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لتروزول برای بارداری، مصرف اشتباه بی اثرش کرده؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: 30 ساله هستم و 6 ماه است برای بارداری اقدام کردم. بخاطر دستور اشتباه مصرف دارو توسط متصدی داروخانه، لتروزول را از روز 3 پریود روزی یک عدد (10 روز) مصرف کردم. آیا امیدی به بارداری داشته باشم یا دوره پریودم با مصرف اشتباه قرص بهم می ریزد؟

پاسخ دکتر کتایون برجیس، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
دوست عزیز نگران نباشید این مساله لزوما تاثیر منفی روی شانس شما برای باردار شدن در این سیکل نمی گذارد و واقعا هم اشکالی ندارد که از سومین روز پریودتان شورع به مصرف لتروزول کرده اید و این مساله تنظیم پریودتان را هم به هم نمی ریزد پس در این زمینه نگران نباشید و برای بارداری اقدام کنید. البته این که حتما در این سیکل باردار می شوید واقعا دست خداست ولی از این نظر که قرص را در روز اشتباه شروع کرده اید نگران نباشید چون به هر حال شانس بارداری برای شما تا حدودی وجود دارد و باید اقدام کنید تا ببینیم که بالاخره پریودتان به عقب می افتد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لتروزول برای بارداری، مصرف اشتباه بی اثرش کرده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..