تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احسان کرمی مجری اختتامیه بخش ادبی جشنواره سیمرغ شد

احسان کرمی مجری اختتامیه بخش ادبی جشنواره سیمرغ شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سیمرغ؛ احسان کرمی اجرای نخستین آیین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ را برعهده گرفت. بخش ادبی نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ امروز (شنبه 15 اردیبهشت) با معرفی برگزیدگان در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به کار خود پایان می دهد.

در این مراسم که از ساعت 17 با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی، شاعران، هنرمندان و مدیران و دست اندرکاران جشنواره برگزار می شود، 93 جایزه به برگزیدگان اهدا و از برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور و وزارت بهداشت تقدیر می شود.

همچنین این آیین با اجرای محمد معتمدی خواننده آواز ایرانی همراه است.

جشنواره بین‌المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی به دبیری امیر لـله‌گانی از 14 تا 19 اردیبهشت‌ماه در پردیس تئاتر تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

مجری اختتامیه بخش ادبی جشنواره سیمرغ مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احسان کرمی مجری اختتامیه بخش ادبی جشنواره سیمرغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..