تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمايی از نرم افزار فرهنگ قرآن کریم درنمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام محمدصادق یوسفی مقدم، رئيس پژوهشكده فرهنگ و معارف قرآن، با اشاره به ارائه آثارپژوهشکده فرهنگ ومعارف قرآن درنمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت:202اثرمنتشر شده پژوهشکده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود و در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد که این آثار شامل همه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان است.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن افزود:دانشنامه قرآنی معارف عقلی از دیگر آثار است که در نمایشگاه رونمایی می‌شود. از جمله موضوعات این دانشنامه می‌توان به اسم اعظم، التقاط، امامت، امتحان، ام الکتاب، برهان امکان و وجوب و برهان حدوث اشاره کرد.

وی با اشاره به رونمایی از دو نرم افزار قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت:این آثار شامل نرم‌افزارهای تلفن همراه دایرة المعارف بزرگ قرآن و فرهنگ قرآن کریم است که مباحث 33 جلد فرهنگ قرآن کریم در قالب 3 هزار و 200 موضوع اصلی و ارجاعی در نرم‌افزار فرهنگ قرآن قرار داده شده است.

وی از رونمایی چهار اثر پژوهشکده در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و یادآورشد :کتاب تفسیر قرآن به قرآن در آینه روایات از جمله آثار است که به بررسی مسئله چگونگی تفسیر قرآن به قرآن بر اساس روایات می‌پردازد.

انتهای پیام/ح

رونمایی از ۴ اثر قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمايی از نرم افزار فرهنگ قرآن کریم درنمایشگاه بین المللی کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..