تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزیت رایگان ۲۵ پزشک بابلی در امام‌زاده قاسم

ساعت: 20:03 منتشر شده در مورخ: 1397/02/15 شناسه خبر: 1359536

جمعی از پزشکان و متخصصین حوزه سلامت بابل با حضور در آستان مقدس امام‌زاده قاسم این شهر به ویزیت و مشاوره رایگان پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و اعیاد شعبانیه ۲۵ تن از پزشکان بابل با حضور در آستان مقدس امام‌زاده قاسم این شهرستان رایگان به بیماران خدمات درمانی ارائه دادند.
     
این برنامه که به همت سازمان نظام پزشکی شهرستان و همکاری مدیریت امام‌زاده قاسم بابل برگزار شد با استقبال مسئولان از جمله ولیزاده فرماندار و برخی از اعضای شورای شهر در کنار مردم همراه شد.
   
گفتنی است در این طرح که از ساعت ۹ صبح آغاز و قبل از اذان ظهر به اتمام رسید پزشکان و متخصصین مختلف با ویزیت رایگان، مشاوره تخصصی و خدمات سرپایی به مشکلات مردم رسیدگی کردند.


   

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزیت رایگان ۲۵ پزشک بابلی در امام‌زاده قاسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..