تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dementia 13 2017

زیرنویس فیلم Dementia 13 2017 هماهنگ با تمام نسخه ها دانلود زیرنویس فارسی Dementia 13 2017 با لینک مستقیم

زیرنویس فارسی هماهنگ با نسخه : WEB-DL

ژانر : ترسناک

امتیاز : ۴.۵/۱۰

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید …

خلاصه داستان :

فیلم زوال عقل ۱۳ Dementia 13 2017 به کارگردانی ریچارد لمی، فیلمی ترسناک محصول ۲۰۱۷ کشور آمریکاست که در واقع یک بازسازی از فیلمی به همین نام که در سال ۱۹۶۳ منتشر گردید می‌باشد. داستان فیلم از این قرار است که یک خانواده ثروتمند و با اصل و نسب چند سالی است که جوانترین دختر خود را از دست داده‌اند و با گذشت تمام این سالها، قادر به فراموش کردن یاد و خاطره او نشده‌اند. در شب بزرگداشت یاد این دختر جوان، یک قاتل سریالی و یک روح انتقام‌جو و مجموعه‌ای از حوادث ناگوار همگی برای هدف قرار دادن این خانواده دست به دست هم داده و به هم می‌پیوندند. هر یک از اعضای این خانواده با خود رازی دارد و هیچکس دوست ندارد تا با آنچه که انجام داده مواجه شود اما برای زنده ماندن باید دیر یا زود حقیقت آشکار شود…

داستان انگلیسی :

A vengeful ghost, a mysterious killer, and a family where everyone has a secret converge in one night of terror in this remake of Francis Ford Coppola’s first feature film.

دانلود زیرنویس فیلم Dementia 13 2017

دانلود زیرنویس فارسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dementia 13 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..