تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس از استادان پیانو

مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس از استادان پیانو

مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس از استادان پیانو

موسیقی بی کلام علاقه مندان خاص خود را دارد، مخصوصا اگر این موسیقی ها به صورت تکنوازی باشد، در بسیاری از کشور ها از پیانو در مراسمات مختلف استفاده می شود. حتی در کلیساها نیز از این ساز استفاده شده و هنگام سرودن آهنگ های مذهبی مسیحیان این ساز به خوبی خود را نمایان می کند.

جاست موزیک اینبار برای شما مجموعه ای از زیباترین بهترین آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس از استادان پیانو (Christmas Piano Masters) را آماده کرده است.

موسیقی تکنوازی پیانو از دلنشین ترین موسیقی های بی کلامی است که شاید احساسات هرکسی را برانگیزد. ساز پیانو به خوبی می تواند با شنونده ارتباط احساسی برقرار کند، حال اگر این ساز توسط هنرمندان و اساتید بزرگ نواخته شود. احساس و ارتباط به وجود آمده چندین برابر خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه جاست موزیک باشید.

آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس از استادان پیانو Christmas Piano Masters

کریسمس در بسیاری از کشورها بزرگترین عید و مراسم در طول سال به شمار می آید. صدای دلنشین پیانو در روزهای نزدیک عید کریسمس از بسیاری خانه ها شنیده می شود. آهنگ هایی که مخصوص روزهای سرد و برفی است، موسیقی هایی که حس آرامش و امید خاصی را به شنونده می دهند. از معروف ترین این آهنگ ها میتوان به قطعه ی for Elis از بتهوون اشاره کرد.

کمپانی Autumn Hill Records در روزهای پایانی سال ۲۰۱۲ با انتشار آلبومی از زیباترین تکنوازی های پیانو توسط اساتید، روزهای کریسمس آن سال را خاطره انگیزتر از هر سال کرد.

Autumn Hill Records نوازنده هایی که شهرت جهانی در تکنوازی پیانو دارند را گرد هم آورد تا مجموعه ای عظیم را خلق کند. شما در آلبوم بهترین آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس Christmas Piano Masters می توانید نوازندگی اساتیدی چون چاد لاوسون (Chad Lawson) و لوئیس لاندن (Louis Landon) را بشنوید.

البته گوش دادن به آلبوم آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس به نظر من در هر فصلی از سال دلنشین است و نمی توان آن مختص کریسمس دانست. امیدوارم که از شنیدن قطعات این مجموعه لذت ببرید.

راهنمای دانلود و پخش آنلاین - در بخش پخش آنلاین حجم آهنگ ها کاسته شده و با بیت ریت 50Kbps پخش خواهند شد (برای سهولت در پخش انلاین).
- در بخش دانلود تکی آهنگ ها با 2 کیفیت یا بیت ریت قابل دانلود هستند، 50 و 128Kbps.
- برای دانلود آلبوم ها بعد از فشردن دکمه دانلود،کافیست کمی صبر کنید تا دانلود بصورت خودکار شروع شود.
- هیچ کدام از فایل های فشرده شده جاست موزیک دارای پسورد یا گذرواژه نیستند و براحتی قابل باز کردن هستند.
- برای سهولت در دانلود آلبوم ها و تک آهنگ ها پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند Internet Download Manager یا FlashGet میباشد.
- آلبوم ها بصورت زیپ شده (.zip) هستند و میبایست از حالت فشرده خارج یا Extract شوند، هرچند تقریبا تمامی سیستم عامل ها بصورت پیشفرض میتوانند فایل های zip را باز کنند اما پیشنهاد میشود از نرم افزار هایی مانند Winrar برای سهولت در انجام این عملیات استفاده کنید.
- چنانچه در هنگام خارج سازی آهنگ های آلبوم از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، فایل به صورت ناقص دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
- اگر مشکل یا پیشنهادی داشتید لطفا از طریق این صفحه اطلاع دهید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام پیانو برای کریسمس از استادان پیانو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..