تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود American Idol فصل ۱۶ شانزدهم

دانلود American Idol فصل ۱۶ شانزدهم

لینک دانلود قسمت ۱۵ اضافه شد.زیرنویس فارسی به صورت چسبیده

دانلود سریال American Idol فصل 16 شانزدهم اطلاعات سریال: IMDB

امتیاز سریال: ۶.۲

ژانر: شو تلوزیونی, موزیک

فرمت:MP4

کیفیت: HDTV

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: ۲۰۱۸

کارگردان: Simon Fuller

بازیگران: Ryan Seacrest, Lionel Richie, Katy Perry

خلاصه داستان: وقتی که آمریکن آیدل در آمریکا شروع شد، برنامه‌ای بود که انقلابی در تلویزیون پدید آورد؛ یک برنامه‌ی پیشرو از نسل مسابقات رئالیتی که برای یک دهه همچنان بسیار محبوب و پرطرفدار بود. این برنامه همچنین اولین برنامه‌ای بود که در آن از طریق گوشی‌های تلفن همراه می‌شد به شرکت‌کننده‌ها رای داد. این برنامه در ۵۳ کشور جهان بیش از ۴۶۰ میلیون بیننده دارد.تا به امروز این برنامه ۵۷ بار نامزد جایزه‌ی «امی» و برنده ۸ جایزه شده است. از جمله جایزه Governors Award در سال ۲۰۱۶ . شرکت کننده‌های این برنامه تا به حال برنده ۱۳ جایزه گرمی، ۲ جایزه‌ی «گلدن گلوب» و اسکار شده‌اند.تاثیر عمیق و انکارناپذیر«امریکن آیدل» بر صنعت موسیقی همچنان در حال افزایش است. «کلی کلارکسون»، «کری آندروود»، «جنیفر هادسون»، «کاترین مک فی»، «آدام امبرت» و «کریس داتری» از ستاره‌هایی هستند که پیشرفت‌شان را با این برنامه آغاز کرده‌اند.شرکت‌کنندگان «امریکن آیدل» تا به حال ۶۱ میلیون نسخه از آلبوم‌های موسیقی‌شان را به فروش رسانده‌اند که منجر به دریافت ۴۵ گواهی فروش موسیقی ضبط شده پلاتین و ۹۵ طلا شده است. آن‌ها بیش از ۴۴۴ اثر «بیلبورد – شماره ۱» تولید کرده‌اند و بیش از ۲۵۷ میلیون نسخه دیجیتال دانلود شده را به فروش رسانده‌انداین بار به داوری لوک برایان، کیتی پری و لاینل ریچی و مجریگری رایان سیکرست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود American Idol فصل ۱۶ شانزدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..