تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت دختر حاکم دبی چیست؟

سازمان دیده‌بان حقوق بشر از امارات خواست تا فورا مکان نگهداری یکی از دختران حاکم دبی را اعلام کند.

 سازمان دیده‌بان حقوق بشر از امارات خواست تا فورا مکان نگهداری یکی از دختران حاکم دبی را اعلام کند.

به گزارش ندای ایرانیان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان دیده‌بان حقوق بشر، امروز –شنبه- از مقام‌های امارات خواست تا فورا مکان زندگی «شیخه لطیفه بن حمد آل مکتوم» دختر حاکم دبی را تا پیش از اعلام وضعیت وی به عنوان «پنهان کردن اجباری» اعلام کنند.

شیخه لطیفه در ویدئویی ضبط شده در اینترنت که در مارس سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود، اعلام کرد که از منزل خانواده‌اش با هدف خوشبختی در زندگی فرار کرده است.

سازمان «دیتیند این دبی» (بازداشت‌شدگان در بی) که در لندن قرار دارد و خود را به عنوان سازمان مدافع حقوق بازداشت‌شدگان در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس معرفی کرده است، بیانیه‌‌هایی را در خصوص وضعیت شیخ لطیفه ۳۲ ساله صادر کرده است.

این سازمان اعلام کرد که شاهزاده اماراتی به همراه چند خارجی از جمله دوست فنلاندی‌اش «تینا جوهیاینن» و یک شهروند آمریکایی -فرانسوی که در گذشته بر سر چالش‌های تجاری به مشکلاتی با قضات اماراتی  برخورده بود، در سواحل اقیانوس هند دیده شده است.

در آوریل ۲۰۱۸ حکومت دبی به سکوت خود در این موضوع پایان داد و اعلام کرد که یک شهروند فرانسوی متهم به کمک به شاهزاده اماراتی برای فرار از امارات، هم اکنون در لوکزامبورگ در بازداشت است.

یک منبع نزدیک به حکومت دبی به خبرگزاری فرانسه گفت که دختر حاکم امارات اکنون در دبی و در میان خانواده‌اش زندگی می‌کند و وضعیت بسیار خوبی دارد.

«ساره ویتسن» مدیر بخش خاورمیانه سازمان دیده‌بان حقوق بشر امروز با صدور بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که امارات باید به شاهزاده اجازه برقراری ارتباط با جهان خارج و توضیح وضعیت‌اش را بدهد.

وی افزود: اگر شاهزاده در بازداشت است، باید حقوق وی به عنوان یک زندانی رعایت شود و در مقابل یک قاضی مستقل محاکمه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت دختر حاکم دبی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..