تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




22 ستاره پرسپولیس برای دیدار با الجزیر

سرخپوشان ایران برای بازی رفت برابر الجزیره، امروز شنبه با پرواز ساعت 11:40 دقیقه، تهران را به مقصد دبی ترک کردند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با 22 بازیکن، تهران را به مقصد امارات ترک کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران برای بازی رفت برابر الجزیره، امروز شنبه با پرواز ساعت 11:40 دقیقه، تهران را به مقصد دبی ترک کردند.

اعضای تیم پس از فرود در فرودگاه دبی، برای صرف ناهار راهی باشگاه ایرانیان خواهند شد و پس از آن با یک دستگاه اتوبوس به ابوظبی می‌روند.

اعضای تیم پس از بازی با الجزیره، در ساعت 20 روز دوشنبه به وقت محلی، با پرواز ساعت 19:30 دقیقه روز سه‌شنبه به وقت امارات به تهران باز خواهند گشت.

اسامی بازیکنان اعزامی عبارتند از:

علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، احمد نوراللهی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، گادوین منشا، کمال کامیابی‌نیا، شایان مصلح، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، آدم همتی، احسان علوان‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، بشار رسن و علی علیپور.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «22 ستاره پرسپولیس برای دیدار با الجزیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..