تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح «هما» در یزد/همکاری 10 مشاور

گروه اجتماعی- معاون اجتماعی پلیس استان یزد با اشاره به اجرای طرح «هما»، از حضور 10 نفر از مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره کلانتری‌های یزد در این طرح خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ محمدرضامزیدی، معاون اجتماعی پلیس استان یزد اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت و توسعه خدمات مشاوره ای؛ طرح همای مرکز مشاوره آرامش پلیس یزد در مدرسه دخترانه منصب دار به مرحله اجرا درآمد.
وی ضمن اشاره به حضور 10 نفر از مشاوران و مددکاران مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره کلانتری های یزد در این طرح افزود: مشاوران پلیس در این طرح، درصدد ارتقای سطح مهارت ها و آگاهی های افراد جامعه هستند.
سرهنگ مزیدی با بیان اینکه آموزش مهارت های زندگی با تاکید بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله مهمترین موضوعات این طرح بود گفت: در این طرح مشاوران و مددکاران پلیس ضمن ارائه آموزش به 250 دانش آموز، 13 جلسه مشاوره فردی را نیز در زمینه مسائل مختلف برگزار کردند.
سرهنگ مزیدی ضمن اشاره به برگزاری یک جلسه انجمن اولیاء و مربیان برای 150 نفر از والدین تصریح کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، مشاوره گروهی برای 12 نفر از والدین با موضوع ارتباط والدین و فرزندان برگزار شد.
معاون اجتماعی پلیس استان یزد ضمن اشاره به خدمات و فعالیت های مرکز مشاوره آرامش پلیس در زمینه های خانواده، فرزندپروری، حقوقی و اختلالات روانی، گفت: مرکز مشاوره پلیس استان یزد همه روزه از ساعت 7 صبح الی 14 عصر و با تلفن 2183120 و 2183119 آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان است.
منبع: پلیس یزد

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح «هما» در یزد/همکاری 10 مشاور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..