تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوروز 1397 فرخنده باد

تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396

یه دور دیگه زدیم؛ یه سال دیگه هم رفت. چقدر خوب شد که رفت. وقتی بچه بودیم از اول اسفند فاز عید و عیدی میگرفتیم. عید معنی داشت از این حرفا نبود. اینترنت نبود که بفهمیم تو دنیا چه خبره واسه همین دم عید فقط و فقط به سفره هفت سین فکر میکردیم. به اسکناس خشک و نو بابا که به عنوان عیدی بهمون میداد. به ماچ آبدار مامان بزرگ. اما از وقتی که این اینترنت لعنتی اومد فهمیدیم تو دنیا چه خبره ؛ خوشی مون تموم شد! دیگه الان به تنها چیزی که فکر نمیکنیم همین سفره هفت سینه که یه زمان فقط هفت تا سین داشت اما به مرور زمان چیزای بی سین هم بهش اضافه کردن که هیچ سنخیتی با اصل هفت سین ندارن.

سال نو مبارک - سفره هفت سین نوروز 1397

سال نو مبارک – سفره هفت سین نوروز 1397

دلم واسه خدا میسوزه. هر کی هر گندی میزنه میندازه گردن خدا اونوقت اگر یه کار خوب کوچیک میکنه با افتخار سلفی میگیره میذاره تو چش مردم. چقدر این خدا صبور و محجوبه که هیچی نمیگه. یکم از خدا یاد بگیریم. این همه به ما حال میده ولی یه کلمه حرف نمیزنه. منت سر کسی نمیذاره.

حرف زیاده اما نمیخوام نوروز رو از این تلخ تر کنم. فقط میخوام یه چیز بگم. ایران داره از بی سوادی رنج میبره. داریم داغون میشیم. تحویل سال هیچی چیزی رو عوض نمیکنه! فقط تقویم تغییر میکنه. حتی تو خود تقویم هم فقط عدد 96 میشه 97 همین! بقیه اعداد همونی که بودن باقی میمونن. این ماییم که باید تغییر کنیم. این ماییم که باید خودمونو بسازیم.

علم فردا تو سال 96 خیییییلی سختی کشید. چیزایی که شما ندیدن. هر بلایی که سرمون اومد به روی خودمون نیاوردیم و لبخند زدیم! لبخند زدیم که نگن اینا چقدر سوسولن. لبخند زدیم که شما هم لبخند بزنید روحیه تونو از دست ندین. بیاید تو سال 97 همه مون بیشتر مطالعه کنیم چون هر چی کشیدیم از بی سوادی بوده.

در سال جدید با روی باز به هم لبخند بزنیم. بیاید به همه دنیا نشون بدیم که ایرانی چقدر میتونه متمدن باشه. تو سال جدید به دور از تعصب همدیگه رو بپذیریم و به عقاید هم احترام بذاریم.

سال 1397 سال سگه. از خروس که چیزی یاد نگرفتیم حداقل از سگ یاد بگیریم. یاد بگیریم که مثل سگ بهم وفادار باشیم. یاد بگیریم مثل یه ســـگ هیچوقت دستی که نان داد رو گاز نگیریم. از خود گذشتگی رو از سگ یاد بگیریم.

امیدوارم سال جدید یه سال کاملا معمولی باشه. ما هر وقت گفتیم سال خوبی داسته باشید هزار تا بلا سرمون اومد! همین که معمولی باشه و اتفاق بدی نیوفته کافیه.

در آخر فقط یه چیز میخوام بگم. عید برای خیلی از جاهای ایران سفره هفت سین و آجیل و شیرینی و بگو و بخنده اما تو کرمانشاه مظلوم اینجوری نیست! تو کرمونشاه کرد های با غیرت و نجیب مون دارن با شرایط بدی سر میکنن. کرد با غیرته روش نمیشه بگه چقدر شرایطش بده.

قربون همه شما که یه سال دیگه هم همراه ما بودین. امیدوارم همیشه در کنار خانواده و همه عزیزان تون سلامت و خوش باشید.

از طرف محمدرضا امین زاده و ابراهیم درویش

بیش از 15 ساعت ویدیو آموزش انگلیسی فقط 147 هزار تومن!!! آموزش اصول تلفظ در زبان انگلیسی آموزش انواع واژه ها + کاربرد و طرز استفاده از اونا آموزش ساخت جملات پایه ای و مهم در زبان انگلیسی آموزش استفاده از صفت ها در انگلیسی آموزش زمان های مختلف آموزش استفاده از درست از صفت ها آموزش جمله سازی با روش بسیار ساده! کانال تلگرام آموزش زبان انگلیسی elmefardazaban

دسته بندی

موضوعات مرتبط

تیم علم فردا

شما الان تو وب سایت علم فردا هستین . علم فردا یک مجله تکنولوژی اینترنتی کاملا رایگانه که توسط محمدرضا امین زاده و ابراهیم درویش بنیان گذاری شده و مدیریت میشه . ما در علم فردا تلاش میکنیم تا مطالب مهم ، تخصصی و کاربردی مربوط به تکنولوژی رو با زبون ساده و قابل فهم برای همه بنویسیم .

حتما مطالب زیر رو هم بخونید

حمایت از علم فردا

نوشتن مطالب آموزشی به زبان ساده و قابل فهم برای همه ، کار بسیار سختیه . از طرفی ، نگهداری یک وب سایت آموزشی خرج داره ! اگر براتون امکان داره لطفا با پرداخت مبلغ کمی در هزینه های سایت سهیم باشید تا ما هم بتونیم با خیال راحت براتون بنویسیم و به سوال ها تون پاسخ بدیم . حمایت مالی از علم فردا

آداب نظر دادن در علم فردا

■ دوستان علم فردا به هیچکسی توهین نمیکنن !
■ اگر سوالی دارید در یک مطلب کاملا مرتبط بپرسید ! برای پیدا کردن مطلب مرتبط حتما از فرم جستجو استفاده کنید .
■ اگر مطلب مرتبطی پیدا نکردین ، می تونید سوال تون رو ایمیل کنید . اگر زمان داشته باشیم حتما پاسخ میدیم .
■ اول سوال ها و دیدگاه های کاربرای دیگه رو بخونید ، اگر پاسخ سوال تون رو پیدا نکردین بپرسید . سوال های تکراری پاسخ داده نمیشن !




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوروز 1397 فرخنده باد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..