تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری دو زورگیر در مشهد

دستگیری دو زورگیر در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی مشهد افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف خودرو، طلا، احشام و مغازه توسط افرادی ناشناس در شهرستان مشهد و دو شهر مجاور، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت:: مامورین پاسگاه انتظامی فردوسی با استفاده از منابع خبری و تحقیقات نامحسوس، سرانجام موفق به شناسایی دو تن از این سارقین و مخفی گاه آن‌ها شدند.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: با کسب مجوز قضایی مامورین به محل فوق مراجعه که در بازرسی از آن یک دستگاه پژو ۴۰۵ سرقتی و تعدادی قطعات خودروی سرقتی کشف و متهمین نیز دستگیر شدند.
آقا بیگی گفت: متهمان در بازجویی فنی پلیسی تا کنون به ۱۱ فقره زورگیری اعتراف نموده که در این رابطه مالباختگان شناسایی شدند و تحقیقات در این خصوص در جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد.
انتهای پیام//م. ن

دستگیری دو سارق حرفه‌ای در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری دو زورگیر در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..