تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالن چندمنظوره مدیریت بحران در غرب مشهد آماده بهره برداری است

سالن چندمنظوره مدیریت بحران در غرب مشهد آماده بهره برداری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حسنعلی رجب زاده گفت: در منطقه ۱۰ شهرداری مشهد، دو سالن مدیریت بحران به نام‌های اندیشه و راستی وجود دارد که سالن راستی در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این سالن به عنوان سالن فرماندهی مدیریت بحران در غرب مشهد است گفت:این سالن مجهز به لب تاپ و تلویزیون‌هایی ست که قابلیت کنترل دوربین‌های مداربسته در سطح شهر را داراست، همچنین آمادگی در حوادث غیرمترقبه از قبیل: اورژانس و خدمات رسانی را نیز دارد.

شهردار منطقه ۱۰ مشهد افزود : از آنجایی که کشور ما روی خط زلزله قرار دارد، مدیران شهرداری مناطق باید با استفاده از نقشه‌های مناطق پرخطر برای این امر مهم، قبل از حادثه آمادگی مدیریت بحران را داشته باشند.

رجب زاده گفت: با همکاری وزارت کشور و استانداری در چندسال اخیر در مشهد ۱۴ سالن مدیریت بحران آغاز به کار کرده اند و برای این سالن در منطقه ۱۰ بیش از یک ونیم میلیارد تومان اعتبار، هزینه شده است.


انتهای پیام//ف.ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالن چندمنظوره مدیریت بحران در غرب مشهد آماده بهره برداری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..