تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسیناسیون ۶۰ هزار دام علیه تب برفکی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ محمد حسین مسلمی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی گلستان در حاشیه بازدید از اکیپ واکسیناسیون در مناطق روستایی گفـت: گروه‌های دامپزشکی، تاکنون ۶۰ هزار گاو و گوساله را در روستاها، به صورت رایگان علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند و تا پایان این طرح احتمالا ۹۰ هزار راس دام روستایی واکسینه شوند.

وی گفت: واکسیناسیون یکی از راه‌های پیشگیری از بروز بیماری در واحد‌های دامی است و با توجه به اینکه ویروس تب برفکی به راحتی از طریق جابجایی دام‌های آلوده، می‌تواند به واحد‌های دامی راه یابد و ایجاد بیماری کند.

محمد حسین مسلمی در توصیه به دامداران گفت: حتی المقدور از خرید و فروش دام از مناطق آلوده مانند، میادین دام پرهیز کنند.

وی افزود: دامداران حتما با گروه دامپزشکی همکاری‌های لازم را داشته باشند تا پوشش کامل واکسیناسیون در روستا‌ها انجام پذیرد.

طرح واکسیناسیون رایگان دام‌های روستایی تا شروع ماه مبارک رمضان ادامه دارد.


انتهای پیام/م

۶۰ هزار دام علیه تب برفکی واکسینه شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسیناسیون ۶۰ هزار دام علیه تب برفکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..