تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالمندان ۵۷ درصد مددجویان قزوین را تشکیل می‌دهند

ساعت: 14:54 منتشر شده در مورخ: 1397/02/15 شناسه خبر: 1359461

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 20 هزار سالمند زن و مرد بالای ۶۰ سال از خدمات کمیته امداد استان قزوین بهره‌مند هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین در گفت‌وگو با شاخص، بابیان اینکه ۵۷ درصد از مددجویان تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار سالمند زن و مرد بالای ۶۰ سال از خدمات کمیته امداد استان قزوین بهره‌مند هستند.

صیادی با اعلام اینکه ۶۵ درصد از سالمندان بالای ۶۰ سال در روستاهای استان سکونت دارند، عنوان کرد: حدود ۱۳ هزار نفر از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین در روستاها زندگی می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین با تأکید به اینکه سالمندان نسبت به سایر مددجویان تحت حمایت نیاز به رسیدگی بیشتری دارند، افزود: اداره‌های قزوین و اسفرورین به ترتیب بیشترین و کمترین سالمند تحت حمایت را دارند.

صیادی با اعلام اینکه هفت هزار سالمند تحت حمایت نیز در شهرهای استان ساکن هستند، افزود: کمیته امداد علاوه بر ارائه خدمات درمانی، مستمری و سایر خدمات، برای نگهداری از سالمندان تحت حمایت خود هزینه پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ نفر از سالمندان بیمار زمین‌گیر در قزوین تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: این نهاد ماهانه حدود ۱۰۰ هزار تومان برای نگهداری هر نفر سالمند در منزل هزینه می‌کند.

صیادی از معاینه رایگان سالمندان تحت حمایت توسط پزشکان خانواده طرف قرارداد با این نهاد خبر داد و یادآور شد: برگزاری اردوهای زیارتی، پرداخت کمک‌معیشت، تأمین هزینه‌های مسکن، پرداخت وام کارگشایی و تأمین هزینه‌های بهداشت و درمان و نگهداری سالمندان در منزل ازجمله خدمات کمیته امداد استان به سالمندان تحت حمایت است.

وی در پایان افزود: ۲۸ هزار خانوار کمک‌معیشت بگیر و چند خدمتی با جمعیتی حدود ۴۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین قرار دارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالمندان ۵۷ درصد مددجویان قزوین را تشکیل می‌دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..