تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین گل‌ غلتان نوزاد از سنت های دیرینه استان سمنان!

آیین گل‌ غلتان نوزاد یکی از سنت های جالب و قدیمی استان سمنان می باشد که در اولین بهار برای هر نوزاد انجام می شود .

در این مطلب تصاویری دیدنی از آیین گل‌ غلتان نوزاد در شهرستان دامغان در استان سمنان و همچنین توضیحی درباره این مراسم را برای شما آورده ایم .

آیین گل‌ غلتان نوزاد

آیین گل‌ غلتان نوزاد در شهر امیریه دامغان یکی از سنت‌های دیرینه ملی در استان سمنان است که در اولین بهار زندگی نوزاد برگزار می‌شود. هرساله این سنت دیرینه در شهر امیریه شهرستان دامغان برگزار می شود چراکه مردم این دیار بر این باورند اجرای این مراسم برای نوزادان سبب شادابی، طراوت و سلامت آنان می‌شود.

این جشنواره هرساله در سه روز و هم‌زمان با اجرای موسیقی محلی برگزار می‌شود.
آیین گل غلتان نوزادان یکی از رسومات دیرینه استان سمنان به عنوان اثر معنوی استان سمنان به شماره ۱۷۷ در سال ۸۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

آیین گل‌غلتان نوزاد در شهر امیریه دامغان یکی از سنت‌های دیرینه ملی در استان سمنان است که در اولین بهار زندگی نوزاد برگزار می‌شود. هرساله این سنت دیرینه در شهر امیریه شهرستان دامغان برگزار می شود چراکه مردم این دیار بر این باورند اجرای این مراسم برای نوزادان سبب شادابی، طراوت و سلامت آنان می‌شود. این جشنواره هرساله در سه روز و هم‌زمان با اجرای موسیقی محلی برگزار می‌شود.

آیین گل غلتان نوزادان یکی از رسومات دیرینه استان سمنان به عنوان اثر معنوی استان سمنان به شماره ۱۷۷ در سال ۸۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

تصاویر آیین گل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادشادی های پیش از مراسم گل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادچیدن گل های محمدی برای سنت گل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادآماده سازی گلبرگ های برای مراسم گل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادگل چینی برای سنت گل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادگل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادمراسم گل‌ غلتان نوزادآیین گل‌ غلتان نوزادگل‌ غلتان نوزاد در اولین بهار زندگی اشآیین گل‌ غلتان نوزادبرگزاری رسم گل‌ غلتان نوزاد

آیین گل‌ غلتان نوزاد

مراسم گل غلتان نوزاد در اولین بهار عمرش

ایسنا – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین گل‌ غلتان نوزاد از سنت های دیرینه استان سمنان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..