تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت کاغذ مطبوعات مدیریت می‌شود

قیمت کاغذ مطبوعات مدیریت می‌شودبه گزارش حوزه ادبیاتگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با تمهیداتی که با واردکنندگان کاغذ، تولیدکنندگان داخلی و همچنین بانک‌ها و نهادهای تخصیص دهنده ارز مبادله‌ای صورت گرفته، پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک، قیمت کاغذ قابل مدیریت باشد.

صاحبان نشریات و مدیران روزنامه‌ها که طی ماه های اخیر نسبت به خرید کاغذ اقدام کرده اند باید با مراجعه به شرکت فروشنده کاغذ نسبت به ارائه مدارک، منتظر پرداخت قیمت مبادله‌ای کاغذ خود باشند.

نظر به اینکه دولت در خصوص پرداخت یارانه برای خرید کاغذ مطبوعات، مبالغی در نظر گرفته و این مبالغ از طرف دولت به شرکت‌های ذیربط پرداخت خواهد شد، نشریات و روزنامه‌ها باید منتظر این اقدام و اطلاع رسانی آن باشند و چنانچه شرکت‌ها از محاسبه و پرداخت این مبالغ مابه التفاوت، تخطی کنند، رسانه‌ها باید شکایت خود را به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کنند.

انتهای پیام/

صاحبان نشریات قیمت مبادله ای کاغذ را دریافت می کنند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت کاغذ مطبوعات مدیریت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..