تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم ۷۵ میلیون سهم از سهام اپل را خرید

موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم ۷۵ میلیون سهم از سهام اپل را خرید

فناوری اطلاعات > اینترنت - با خرید 75 میلیون سهم از سهام اپل توسط وارن بافِت، ارزش سهام اپل با 4.2 درصد رشد به 184.25 دلار در هر سهم رسید.

به گزارش خبرآنلاین، «بافِت» به سی‌ان‌بی‌سی گفت: اپل دومین کمپانی سودآور آمریکا است. مالک 84 ساله « برکشایر هاتاوی» اخیراً سهام آی بی ام خود را فروخته بود و حالا 75 میلیون سهم اپل را خرید تا لیست خوشبختی‌های خود را کامل کند.{لینک}

وی در سال 2017 سومین ثروتمند دنیا شد که امروز اعتراف کرد که سرمایه‌گذاری روی آی بی ام اشتباه بوده است. یکی از دلایل این خرید، 116 میلیارد دلار پول نقدی است که در اختیار «برکشایر هاتاوی» قرار دارد و حالا با این خرید جزو تصمیم‌گیرندگان اصلی است.

هولدینگ وی تا پایان 2017 بیش از 165.3 میلیون سهم اپل در اختیار داشت که با افزودن 75 میلیون سهم، اکنون حدود 4 درصد از سهام اپل را در اختیار دارد.

اپل این روزها با کاهش فروش آیفون روبرو شده است اما این خرید توانست مانع از سقوط ارزش سهام این کمپانی شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم ۷۵ میلیون سهم از سهام اپل را خرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..