تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدنی های جذاب روز – شنبه ۱۵ اردیبهشت!

در تصاویر و دیدنی های روز شنبه ۱۵ اردیبهشت شما می توانید از پرواز بالگردها در آسمان روسیه به مناسبت پیروزی روس ها بر نازی ها در جنگ جهانی دوم تا یک طاووس زیبا را ببینید.

دیدنی های روز شنبه ۱۵ اردیبهشت

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

یک موافق اعمال محدودیت روی قانون حمل اسلحه در آمریکا با گریم ” دیو ترامپ” در بیرون ساختمان محل برگزاری گردهمایی لابی قدرتمند “انجمن سلاح آمریکا” (NRI) در شهر دالاس تگزاس

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

خارج شدن دود ناشی از گدازه‌های آتشفشانی از شیارهای زمین در هاوایی آمریکا

درباره فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی بیشتر بدانید

پس از فوران آتشفشان کیلاویا در هاوایی که بر اثر آن گذاره‌های مذاب در سطح منطقه به حرکت درآمده و گازهای خطرناک به مناطق مسکونی رسیده روز جمعه دستور تخلیه اجباری برخی از مناطق این جزیره به اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فوران گدازه‌های این آتشفشان ساعت ۴.۴۵ دقیقه بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی (ساعت ۲.۴۵ دقیقه بامداد جمعه به وقت گرینویچ) روی داد. حدود هزار و هفتصد نفر از ساکنان لیلانی استیتس، یکی از نواحی جزیره بزرگ هاوایی به اجبار تخلیه شدند.اداره زمین‌شناسی آمریکا اعلام کرد: «بخار داغ سفید و دود آبی رنگ از یکی از شکاف‌های آتشفشانی این ناحیه متصاعد و در سطح منطقه پخش شد.»

اداره زمین‌شناسی آمریکا اگرچه عنوان کرده که فوران این آتشفشان حدود ساعت ۶.۳۰ دقیقه به وقت محلی متوقف شده ولی در عین حال هشدار داده که فعالیت‌های آتشفشانی بیشتر و فوران مواد مذاب ممکن است ادامه یابد.اداره دفاع غیرنظامی هاوایی از ساکنان مناطقی که دستور تخلیه آنها صادر شده خواست به این مناطق نزدیک نشوند و اداره آتشنشانی نیز پخش «گاز بسیار خطرناک دی اکسید سولفور در سطح منطقه» را تشخیص داد.

آتشفشان پس از وقوع چندین زمین لرزه کوچک و ریزش بخشی از کف دهانه مخروط آن فعال شد.
فرماندار ایالت هاوایی پس از وقوع این آتشفشان دستور اضطراری برای اختصاص بودجه به کمک رسانی به مردم منطقه را صادر کرد.

تصاویر و دیدنی های روز شنبه ۱۵ اردیبهشت

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

ششمین جمعه اعتراضات سراسری فلسطینی‌ها علیه اشغالگری اسراییل در مرز باریکه غزه

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

پرواز بالگردهای ارتش روسیه بر فراز مسکو در آستانه برگزاری رژه بزرگ هفتادوسومین
سالروز پیروزی شوروی بر آلمان نازی در جنگ دوم جهانی در روز ۹ می

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

پرواز بالگردهای ارتش روسیه بر فراز مسکو در آستانه برگزاری رژه بزرگ هفتادوسومین
سالروز پیروزی شوروی بر آلمان نازی در جنگ دوم جهانی در روز ۹ می

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

عبور گله اسب وحشی از عرض رودخانه “ییلی” در شمال‌غرب چین

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

بازدید وزیر امور خارجه بریتانیا از بخش کالاهای قاچاق کشف شده در فرودگاه ” هیثرو” لندن

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشت

فلامینگوهای مهاجر در دریاچه بوگوریو کنیا/ عکس روز وب سایت نشنال جئوگرافی

دیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشتدر حاشیه مسابقات سالانه اسب‌سواری در شهر “لوییزویل” ایالت کنتاکی آمریکادیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشترقابت سالانه سگ‌های خانگی در ملبورن استرالیادیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشتکارمند شعبه مرکزی “هانا” بانک کره جنوبی در شهر سئول مشغول بررسی احتمال تقلبی بودن محموله بزرگی از اسکناس‌های صد دلاری/ خبرگزاری یونهاپدیدنی های روز شنبه 15 اردیبهشتطاووس

عصر ایران – گردآوری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدنی های جذاب روز – شنبه ۱۵ اردیبهشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..