تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت نیمار به پاریس

ایسنا: به نقل از ال پائیس، نیمار، ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن چند هفته پیش به خاطر آسیب دیدگی که داشت زیر تیغ جراحان قرار گرفت.

نیمار مراحل اولیه درمان خود را در کشورش برزیل پشت سر گذاشت. او به پاریس بازگشت تا زیر نظر باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن مراحل درمان خود را پشت سر بگذارد.

این بازیکن برزیلی تا پایان فصل جاری نمی‌تواند برای پاری ‌سن‌ ژرمن به میدان برود اما بسیار امیدوار است که قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ برزیل به شرایط خوب بدنی برسد تا با تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش در این رقابت بزرگ بدرخشد.

نیمار در تابستان سال قبل با ۲۲۲ میلیون یورو به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست. او نتوانست در این تیم فرانسوی انتظارات را بر آورده کند و خبرهای زیادی درباره جدایی او و بازگشتش به فوتبال ‌اسپانیا به گوش می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت نیمار به پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..