تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا ماهایا پطروسیان همسر سابق رضا شفیعی جم بوده است؟ + عکس

شایعه ای مبنی بر اینکه ماهایا پطروسیان همسر سابق رضا شفیعی جم است در فضای اینترنت پخش شده است. رضا شفیعی جم چندین سال پیش همسرش را طلاق داد و برای پرداخت هزینه مهریه مجبور شد خانه اش را بفروشد.

خبر مهریه دادن رضا شفیعی جم به ماهایا پطروسیان

خبر طلاق و پرداخت مهریه سنگین رضا شفیعی جم به ماهایا پطروسیان شایعه ای بود که در شبکه های اجتماعی منتشر شد. ماهایا پطروسیان بازیگر ایرانی به این خبر واکنش نشدان داد و این خبر را کذب خواند.

آیا ماهایا پطروسیان همسر سابق رضا شفیعی جم بوده است؟ + عکس

خبر ازدواج و طلاق ماهایا پطروسیان و رضا شفیعی جم بیوگرافی ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان بازیگر سینما و تئاتر ایران و زاده 13 دی سال 1348 است. او فارق التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی است.

ماهایا به دلیل ازدواج با مردی مسلمان دین خود را تغییر داد و مسلمان شد ولی او می گوید که همچنان به دین مسیحی هم احترام می گذارد.

آیا ماهایا پطروسیان همسر سابق رضا شفیعی جم بوده است؟ + عکس

عکس رضا شفیعی جم و ماهایا پطروسیان در فیلم زن بدلی بیوگرافی رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم در سال 1351 در کرمانشاه متولد شد. پدر او تهرانی است و مادرش اهل کرمانشاه است.

او سال 64 وارد فعالیت تئاتر شد و از سال 71 با بازی در سریال ساعت خوش ساخته مهران مدیری وارد عرصه بازیگری در تلویزیون شد و بسیار معروف شد. پس از آن در مجموعه های طنز زیادی حضور داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا ماهایا پطروسیان همسر سابق رضا شفیعی جم بوده است؟ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..